Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:18 schreef remi1986 het volgende:
en Fylax, je ontwijkt mijn vraag/opmerking en praat er overheen.
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.
Je staat op het lijstje.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef DKUp het volgende:
Krijg ik nog een interview of niet Skrillex
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?
De eerste keer dat ik draaide had thezappa me zover gekregen een nazi gedicht voor te lezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maar
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocrietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
Als je het zo erg vindt, DM LompeHork dan en vraag waarom hij dat verzoekje aanvraagde
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocriet
was niet de enige hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ohjee, remi vind weer iets ergens van.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik fok op mm telefoon
maar ik doe het nu wel
wait a sec
Helemaal niksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ahah goed ;$Wat ben je aan het doen
En wat vindt jij er nou van?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ohjee, remi vind weer iets ergens van.
Niemand let daar op.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Heb het niet allemaal gelezen, maar gaat dit nog over LompeHork die een of andere nazi nummer op een of andere radio draaide/aangevraagd heeft? Niets mis mee.quote:
zei ook al in dat topic dat ik nu ook snap waarom hakenkruizen hier gedoogd wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb het niet allemaal gelezen, maar gaat dit nog over LompeHork die een of andere nazi nummer op een of andere radio draaide/aangevraagd heeft? Niets mis mee.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoor jij voortaan ook bij ons kliekje?
Mag ik er ook bij?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoor jij voortaan ook bij ons kliekje?
Bij 'centraal'.quote:
oooh vandaar thanksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij 'centraal'.
Moet je eerst een tyfuseind naar beneden scrollen totdat je net boven de gesloten topics bent.
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...quote:
Hey oudje.quote:
moet jij geen PSV kijken?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...
Ach joh, blijf maar gewoon.
maar ik weet je twitter nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa ook goed
dm mij eens zodat ik bij mn dms kan kijken en je twitteracc kan lezen
ik ben geen 40+ LULquote:Op zondag 22 februari 2015 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigk wil ik je niet, maar een wanhopige 40+'er buitensluiten die in het dagelijks leven niets beters te doen heeft dan FOK!ken en het pesten van zijn zoontje buitensluiten is ook weer zoiets...
Ach joh, blijf maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |