Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:18 schreef remi1986 het volgende:
en Fylax, je ontwijkt mijn vraag/opmerking en praat er overheen.
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je neemt iets serieus van LompeHork, ik heb hem nog nooit iets serieus zien posten.
Je staat op het lijstje.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef DKUp het volgende:
Krijg ik nog een interview of niet Skrillex
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij draaide niet eens. En dat is mijn punt helemaal niet.
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand NOOIT serieus post, waarom zou je het dan serieus nemen als hij zoiets aanvraagt?
De eerste keer dat ik draaide had thezappa me zover gekregen een nazi gedicht voor te lezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hou je maar gewoon stil, je ontwijkt alleen maar
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocrietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
Als je het zo erg vindt, DM LompeHork dan en vraag waarom hij dat verzoekje aanvraagde
Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie jou van de week die verwensing deed, maar heb jij degene een DM gestuurd om te vragen hoe of wat? Hypocriet
was niet de enige hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ohjee, remi vind weer iets ergens van.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik fok op mm telefoon
maar ik doe het nu wel
wait a sec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |