quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel m'n scherm altijd in tweeën. Streampje links, FOK! rechts
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Willoow het volgende:
Gewoon niet bij een kliek horen, is beter
ik ga ze een lesje lerenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klap willoow en guus voor me
Zover ik weet worden die hier niet geaccepteerd.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zei ook al in dat topic dat ik nu ook snap waarom hakenkruizen hier gedoogd worden
Kneuzenkliek.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uitquote:
zover jij weet ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zover ik weet worden die hier niet geaccepteerd.
Ik hou me er buiten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ontken jij nu dat je bij de onze hoort?
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uit
Zit normaal in het livetopic maar was beetje dood daar in de rust, dus toen ging ik hier maar heen en nu ga ik wss niet meer wegquote:
Waar zie jij ze staan dan?quote:
En dat maakt FOK! direct tot een Neonazistisch bolwerk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tijd terug een TR gedaan op een vlag van GhpH. Daar is niks mee gedaan.
het zou een hoop verklarenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat maakt FOK! direct tot een Neonazistisch bolwerk.
Heb je niks te doen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Helemaal niksdaarom jou aan het vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb je niks te doen dan?Beetje zuipen, beetje stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha achh geeft niksquote:Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit normaal in het livetopic maar was beetje dood daar in de rust, dus toen ging ik hier maar heen en nu ga ik wss niet meer weg
Je had het kunnen weten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo gemeen altijd ... terwijl je dat niet zou verwachten bij zo'n lollig hoofd
ja Ludo, het is wel goed. Ben voetbal aan het kijken. Ik heb mijn punt gemaakt. Geen zin om een hele discussie hierover te voeren, gaat toch nergens heenquote:
Wat loop je hem er nou nog bij te naaien?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat sws.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha achh geeft niks
is toch zondag verveeldag
Ja Remi, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ben ook voetbal aan het kijken, maar ik mis je punt in zijn geheel.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja Ludo, het is wel goed. Ben voetbal aan het kijken. Ik heb mijn punt gemaakt. Geen zin om een hele discussie hierover te voeren, gaat toch nergens heen
ze zijn iig lekker aan het prutsen. Het is ook 1-1 daar nuquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sws.
Lekker PSV zien winnen en hopen dat een stuntelend Ajax nog meer punten verspeeld. Niets mis mee.
memphis depayquote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sws.
Lekker PSV zien winnen en hopen dat een stuntelend Ajax nog meer punten verspeeld. Niets mis mee.
lekker voetbal kijken dusquote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja Remi, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ben ook voetbal aan het kijken, maar ik mis je punt in zijn geheel.
Zag het al langskomen in het livetopic idd. Heerlijk dit.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze zijn iig lekker aan het prutsen. Het is ook 1-1 daar nu
Nou, nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Terwijl ik altijd achter je sta... huehuehuehue
sisyfus?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ben een beetje depressief omdat ik morgen weer sisyfusarbeid moet verrichten
Jij vermoord oude mensen?!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel snuff doen. Ik ben ook nog eens gerontofiel, dus dat komt mooi uit
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.quote:
ja kijk wel uit, straks heb ik een ban voor crewbash te pakkenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker makkelijk. Eerst FOK!crew als rechtste sympathisanten wegzetten en als er dan om bewijs gevraagd wordt je verschuilen achter een potje voetbal. Toen je die aantijgingen deed was er ook al voetbal op televisie.
GhpH is voor zover ik weet voor dat gedrag permanent verwijderd. Op het forum wordt nu wat eerlijker gemodereerd op racisme en discriminatie.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |