Geen gerontofiel zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet met oude mannen van 39 afspreken
geenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Wie van de mannen heeft hier al de anus gespreid voor WCH?
Ja, met je klassiek.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:06 schreef Willoow het volgende:
Hoink zet mijn nummers ook altijd af hoor, is niks persoonlijks
Maar wat hebben we het toch gezellig.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Club Suck Radio is ook gewoon een soort Oprah voor mensen die nog minder te doen hebben dan huisvrouwen.
Weet je wel niet hoeveel samples van klassieke muziek worden gebruikt voor andere soorten muziek. En het is gewoon mooiquote:Op zondag 22 februari 2015 16:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, met je klassiek.Als er iets het ritme eruit haalt dan is het wel klassieke muziek door pop/rock/r&b en dance. Er ziet helemaal geen beat in. Het past niet.
Nou vind ik je wel een beetje eng hoorquote:
Dat bestaat niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
Geen nigronecropyropedofilatelist zijn
Als samples als melodie lijntje inderdaad, maar er komt altijd een beat onder. Ik zeg ook niet dat klassieke muziek niks is, ik kan er zelf ook van genieten. Maar ik hoop dat je onderhand ook snapt dat een klassiek stuk niet in een playlist met moderne muziek past?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Willoow het volgende:
Weet je wel niet hoeveel samples van klassieke muziek worden gebruikt voor andere soorten muziek. En het is gewoon mooi
jij bent echt ergquote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan spaar je postzegels van in de fik gestoken dode negerbaby's
eindelijk een idee voor een nieuwe hobbyquote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:
mooie hobby hoor, kan ik uren mee bezig zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een idee voor een nieuwe hobby
ik ga gelijk een postzegelboek kopenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie hobby hoor, kan ik uren mee bezig zijn
haha hermann zit bij de scouting.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gelijk een postzegelboek kopen
problemen mee? ik kan 3000 verschillende soorten knopen toepassen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
haha hermann zit bij de scouting.
Het maakt me ook niet uit hoor, van mij hoeft het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als samples als melodie lijntje inderdaad, maar er komt altijd een beat onder. Ik zeg ook niet dat klassieke muziek niks is, ik kan er zelf ook van genieten. Maar ik hoop dat je onderhand ook snapt dat een klassiek stuk niet in een playlist met moderne muziek past?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK VERTAALDE ALLEEN MAAR
Wat zeur je dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:45 schreef Willoow het volgende:
Het maakt me ook niet uit hoor, van mij hoeft het niet![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Willoow het volgende:
Nou vind ik je wel een beetje eng hoor
knap hor, hermannquote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
problemen mee? ik kan 3000 verschillende soorten knopen toepassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |