ok doeiquote:Op zondag 22 februari 2015 16:26 schreef Fylax het volgende:
if u really need me
u gotta love me harderrrr
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet onder de douche poepen en vervolgens je drol door het doucheputje prakken met je voet en genieten van de poep die tussen je tenen glibbert.
Niet met de harde straal je drol aan stukjes spuitenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelen
Hoi MMGYMCMBquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo, interessantste KLB SC-pagina in tijden, deze.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet dat doucheputje er ook niet op hebben zitten. Dan kan je gewoon rustig poepen en het wegspoelen
Always glad to helpquote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor jullie douche-poep tips jongens, ook al vroeg ik er niet om
wat heb jij met shit hermann?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor jullie douche-poep tips jongens, ook al vroeg ik er niet om
dwcquote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo, interessantste KLB SC-pagina in tijden, deze.
ik vind poepen heerlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wat heb jij met shit hermann?
altijd als jij er bent, komt het onderwerp er weer bij.
Der_Mann is gewoon (de) shit.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:
omdat het een schijtuser is aahaha ;ppquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb mijn account terug gehad.quote:
100% gefixt, ik kan weer lekker hard vegen zonder dood te willen gaanquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe is het met je bloedende anus?
ahhhaheheeahquote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat het een schijtuser is aahaha ;pp
goed manquote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
100% gefixt, ik kan weer lekker hard vegen zonder dood te willen gaan
niet met oude mannen van 39 afsprekenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed manwat doe je vanavond?
ohquote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet met oude mannen van 39 afspreken
niet vrijwilligquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Wie van de mannen heeft hier al de anus gespreid voor WCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |