Moet je hem eens een tr zien makenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme dat was een snelle reactie
huhuquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan niet vreemd.
ik heb van dit topic een TR gemaakt omdat de TT een leugen is, hopelijjk wordt er snel werk van gemaaktquote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hem eens een tr zien maken
Ja, maar dat was vanwege het tering geluid. De enige keer dat ik het vanwege de tekst heb gedaan is omdat ook de beat uitermate kut was.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan het aanhangen van een overtuiging waarin je haat draagt naar complete bevolkingsgroepen.
En daarnaast vind ik de muziek van Steen gewoon pure kunst
En nog een daarnaast, jij bent geen mod. Je zette toch ook dat ene nummer van mij af, omdat je het waarschijnlijk niet geschikt vond voor radio?
Waarom van mij wel? Je weet niks van mijn 'skeletons in the closet'.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van jou vind ik het dan niet vreemd.
hehe zat ook weinig tekst in dat nummer van mijquote:Op zondag 22 februari 2015 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was vanwege het tering geluid. De enige keer dat ik het vanwege de tekst heb gedaan is omdat ook de beat uitermate kut was.
Blijft er dan nog wel iets over?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje man. Heb er al twee weggemod.
Ja hoor, neem maar een kijkjequote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijft er dan nog wel iets over?
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijft er dan nog wel iets over?
Gewoon poepen onder de douche.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
10 minuten na het douchen moeten poepen
Niet onder de douche poepen en vervolgens je drol door het doucheputje prakken met je voet en genieten van de poep die tussen je tenen glibbert.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
10 minuten na het douchen moeten poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |