Godver Falyx, zelfs ik ben niet zo klefquote:Op zondag 22 februari 2015 03:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook van jou ma bæ, our love is forever.
Kom vechten dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:36 schreef Inolvidable het volgende:
Heeft die user die om links vroeg nou wat gelezen of niet? Anders fittie.
Ben je lekker?quote:
Mijn #hosselfaals worden gewoon afgepakt door een vrouwquote:
Ik vraag je ook niet op date, ik vraag of je lekker bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn hier allemaal undateable.
Noem je mij nou een hosselfaal?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn #hosselfaals worden gewoon afgepakt door een vrouw
Je ontwijkt mijn vraag.quote:
Zelfs ik ben nog subtielerquote:Op zondag 22 februari 2015 03:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij nou een hosselfaal?
Hou je van Arie Boomsma?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vraag je ook niet op date, ik vraag of je lekker bent.
FF kappen, ik mag geen kusjes meer van minderjarige, dan krijg ik problemen met de reclassering,quote:
Nee hoor, ben onafhankelijk jwz.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer he als een man niet doet wat je zegt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FF kappen, ik mag geen kusjes meer van minderjarige, dan krijg ik problemen met de reclassering,
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mag, die hebben ze toch weggehaald om mij tegen mezelf en anderen te beschermen.
Houden van is een groot woord.quote:
Zeker.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
Falyx ga nou eens gewoon naar bed, je hebt weer veel te veel Fristi op
Deze man weet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
Falyx ga nou eens gewoon naar bed, je hebt weer veel te veel Fristi op
Ach, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Vrouwenquote:Op zondag 22 februari 2015 03:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.
Dat is een evident gevolg van het vrouw zijn helaas...quote:Op zondag 22 februari 2015 03:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.
VERDOMME IK WILDE NOFAP DO..quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hier
Kan je fappen en gaan slapen![]()
[ afbeelding ]
Meestal niets want zoveel drink ik niet.quote:
Wauw, heb je toen een paar Breezers op?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal niets want zoveel drink ik niet.
Een keertje wel te veel gedronken alles door elkaar mixjes enzo en toen kotsen.
Ik ben er ook maar mee geboren.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een evident gevolg van het vrouw zijn helaas...
Er waren geen Breezers aanwezig op het feestje.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wauw, heb je toen een paar Breezers op?
Ik vind het overal wel gezellig.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik kan er soms met mijn verstand niet bij dat Fylax overal is. OVERALLLL.
;')quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Jezus jullie doen net alsof jullie nooit wat gedronken hebben in je tienerjaren ;')
Toen mocht dat nogquote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Jezus jullie doen net alsof jullie nooit wat gedronken hebben in je tienerjaren ;')
Van wie is het een kloon? Yvonne?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Inolvidable doet veel te tof voor een 'nieuwe' user.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Gewoon op je 13e al aan de pils zonder gezeikquote:
Ook nog geen pics gezien.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Je mag ook best een compliment geven zonder het negatief te verpakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Apfelkorn voor het schoolfeest. Harde tijden waren dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Moet je maar crew worden...quote:
Je klinkt als iemand die Specularium al heel lang kentquote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je mag ook best een compliment geven zonder het negatief te verpakken.
Godver, wat ben ik van die troep vaak naar de klote geweest zegquote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Apfelkorn voor het schoolfeest. Harde tijden waren dat.
Hij is een troetelbeer.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die Specularium al heel lang kent
Kap eens met dat kleffe gedoe en klim er gewoon bovenop johquote:
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.quote:
Adres?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap eens met dat kleffe gedoe en klim er gewoon bovenop joh
Zo schattig, je zit nog op een leeftijd dat je dat oprecht lekker vindquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo schattig, je zit nog op een leeftijd dat je dat oprecht lekker vind
Ik drink geen alcohol hoor. Alleen met speciale gelegenheden.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.
Zijn dat jouw XTC pilletjes in je UI?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol hoor. Alleen met speciale gelegenheden.
Dan moet je Specu gewoon even DM'en, net alsof ik zijn adres weetquote:
Dat zijn zure beertjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn dat jouw XTC pilletjes in je UI?
Dan ben je vast ook fan van Goldstrikequote:
Dan zit ik hier wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.
Dan pas je qua zuurheid wel in dit topic...quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook fan van Goldstrike
Wel zuur.quote:
Net doen alsof je dat niet weet,quote:Op zondag 22 februari 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je Specu gewoon even DM'en, net alsof ik zijn adres weet
15 zijn en nog geen Goldstrike op hebbenquote:
Je bent zelf slecht voor de vagijn.quote:
Sorry not sorry.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 zijn en nog geen Goldstrike op hebbenWaar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig
Dat hoor ik wel vaker ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht voor de vagijn.
Pauperige kutkinders van tegenwoordig die apfelkorn al als sterke drank zienquote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pauperige kutkinders van tegenwoordig die apfelkorn al als sterke drank zien
Wil je er over praten?quote:
Dat ga ik hier toch niet neerzetten, dat weet je zelf bestquote:Op zondag 22 februari 2015 03:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet,.
Jij bent zeker van de rode wodka/red bullquote:
Aanname.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de rode wodka/red bull
Daar is trouwens niks mis meequote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de rode wodka/red bull
Rode wodkaquote:
Jij bent snel van streek.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zocht inderdaad wel een praatgroep
Nehh,het is lekker als je al zat bent, en nog even wat wil drinken. Doe mij verder maar gewoon bier.quote:
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drankquote:Op zondag 22 februari 2015 04:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nehh,het is lekker als je al zat bent, en nog even wat wil drinken. Doe mij verder maar gewoon bier.
Haha ik niet meer, dan weet ik zeker dat ik in de goot beland.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drank
Jij als Rambo doet dat gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drank
Ik begin gewoon al sterk jwzquote:Op zondag 22 februari 2015 04:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als Rambo doet dat gewoon.
Lijk jij hier op?quote:
Ik stel gewoon een vraag.quote:
Jij bent meestal te vroeg?quote:
Met je gehydrateerde schedequote:
Zou doen.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens zijn Facebook is dit hem.
[ afbeelding ]
Troetelbeertje.quote:
Nee.quote:
Fatima gaat morgen boos op mij worden dat je mij zo noemt, bedankt hequote:
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatima gaat morgen boos op mij worden dat je mij zo noemt, bedankt he
Wel dat van mij verdommequote:
Die wordt nu gegangbanged door 27 Nigerianen.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatima gaat morgen boos op mij worden dat je mij zo noemt, bedankt he
24, nu overdrijf je.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wordt nu gegangbanged door 27 Nigerianen.
Ik tel dan wel voor meer dan 1, maar ik vind dat je het nu wel grof overschat.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat 1 vrouw voldoende is daarvoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:26 schreef Inolvidable het volgende:
Waar is die gangbang en waarom ben ik niet uitgenodigd?
SMS Nigeri AAN naar 2727quote:Op zondag 22 februari 2015 04:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ongewenst ben?quote:Op zondag 22 februari 2015 04:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat 1 vrouw voldoende is daarvoor.
Trustenquote:Op zondag 22 februari 2015 04:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ongewenst ben?
Ik ga wel slapen.
Trusten troetelbeertjes
Oh nee, maar de volgende rondje ben je welkomquote:Op zondag 22 februari 2015 04:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ongewenst ben?
Ik ga wel slapen.
Trusten troetelbeertjes
zeker leuk ik heb nu ook radio 6 op staan hele dag dit soort muziekquote:
Ik ook. Specularium slaapt overdag denk ik.quote:
Tuurlijk. Stom van mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Specularium slaapt overdag denk ik.
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezenquote:
Ze is een goede aanwinst voor deze reeks.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezen
Ik slaap gewoon altijd.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stom van mij.
En Uccie ook natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezen
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is een goede aanwinst voor deze reeks.
Heb je je verjaardag al gevierd? In een kring, met zo'n kleffe slagroomtaart?quote:
En een kopje koffie en dat je van je oudtante doucheschuim krijgt dat ze uit het rantsoenpakket van WOII heeft gehaald?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je je verjaardag al gevierd? In een kring, met zo'n kleffe slagroomtaart?
Troetelbeerquote:
Nog van harte gefeliciteerd trouwens, ik doe dat gewoon te laat zodat het meer opvalt.quote:
Tijdens het posten in elk geval wel.quote:
Heb je weer een pittige bui?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in een trance zit?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijdens het posten in elk geval wel.
Dat weet ik redelijk zeker, of iemand moet iets in mijn roosvicee hebben gestopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in een trance zit?
Nope, doe ik nooit aan. Vrijdag heb ik een groepje mensen uitgenodigd om ergens met elkaar te gaan eten op mijn kosten. We hadden oppas geregeld voor de kinderen. Was zeer geslaagd met lekker eten en veel wijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slim, dank je.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd trouwens, ik doe dat gewoon te laat zodat het meer opvalt.
Specquote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
Gefeliciteerd Tem, met je verjaardag. Ik heb ook nog een liedje voor je gezongen.
Beter laat dan nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een slechte bui.quote:
Dat klinkt wel leuk, lekker eten is altijd goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, doe ik nooit aan. Vrijdag heb ik een groepje mensen uitgenodigd om ergens met elkaar te gaan eten op mijn kosten. We hadden oppas geregeld voor de kinderen. Was zeer geslaagd met lekker eten en veel wijn.
Bedankt.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
Gefeliciteerd Tem, met je verjaardag. Ik heb ook nog een liedje voor je gezongen.
Beter laat dan nooit.
Nee hoor, ieder zijn ding. Begrijp alleen niet wat jij er pretentieus aan vond.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne is nog steeds teleurgesteld dat iedereen die film van gisteren een enorme berg apenaids vond.
En die troep wint weer zo'n josti award.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne is nog steeds teleurgesteld dat iedereen die film van gisteren een enorme berg apenaids vond.
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder zijn ding. Begrijp alleen niet wat jij er pretentieus aan vond.
Vooral die diepzinnige dialogen.quote:
Vreemd genoeg moet ik je daar wel gelijk in geven. Hoe plat het ook was, het is met plezier gemaakt en niet om verzuurde recensenten aan te spreken en vergulde dierenbeeldjes binnen te halen.quote:
Dat krijg je als je vrouwen bij elkaar zet.. dan gaan ze gelijklopen.quote:
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moet ik je daar wel gelijk in geven. Hoe plat het ook was, het is met plezier gemaakt en niet om verzuurde recensenten aan te spreken en vergulde dierenbeeldjes binnen te halen.
Dat was wel een tikkeltje teveel van het goede ja, desalniettemin best een vermakelijke filmquote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.
Toen dacht ik wel eens van, nee dit kan toch nooit.
Niks mis met gepruttel op de zondagmiddag.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij tijd dat de worst erin gaat. Al dat gepruttel.
Te hip? Oke, ik hou wel op.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.
En nu kappen met je bui, ja?
Gezelligquote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vrouwen bij elkaar zet.. dan gaan ze gelijklopen.
Preciesquote:
Wel leuk toen die Woensel mocro's werden opgegeten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.
Toen dacht ik wel eens van, nee dit kan toch nooit.
Veel te mooi weer voor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis met gepruttel op de zondagmiddag.
Hmm Oorlogsgeheimen vind ik wel leuk. Is wel een kinderfilm.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.
En nu kappen met je bui, ja?
En gewoon veel op de bank liggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
PreciesJij snapt dat!
En chocolade....altijd chocolade.
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En gewoon veel op de bank liggen.
Marianne is ook hipster, met d'r buien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mannenharten ga jij wel leuk vinden. Die vind ik zelfs leuk.
Dus jij vindt mannenharten leuk?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor series?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.
Dat vind ik erg vermoeiend voor vandaag.quote:
Maakt niet uit, als er maar geen mannen naar kijken.quote:
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef anonymoussie het volgende:
Eigenlijk hou ik wel van goeie Nederlandse films.
App is ook leuk.
Die moet ik nog steeds zienquote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.
Daar zaten goeie tieten in.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.
Hm, dat is toch een soort alles is liefde?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij vindt mannenharten Mannenharten leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm maar dan vanuit een mannelijk perspectief en met meer humor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat is toch een soort alles is liefde?
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Daan Schuurmans zo'n kutlul he?
quote:Hoffman dacht lange tijd dat Schuurmans - wiens naam ze niet noemt - de liefde van haar leven was. "Bij hem moest alles groots en meeslepend zijn. Het was sprookjesachtig. Maar later heb ik me afgevraagd waarom alles op zijn manier moest."
"Toen hij mij ten huwelijk vroeg had ik eerder het idee dat hij zichzelf vroeg. Anders had hij me wel ergens anders gevraagd en niet in een vijfsterrenhotel met champagne in Manhattan."
De actrice noemt haar ex in het interview een narcist, maar geeft toe dat zij niet weet hoe hij nu is. "Het is alweer jaren geleden. Misschien is hij nu anders."
"Narcisten kunnen mensen inpalmen, dat kon hij ook. Terwijl hij eigenlijk van mening was dat alle mensen in principe klootzakken waren. Hij was achterdochtig en paranoïde. En jaloers. Ik mocht niet met andere mannen praten."
Volgens Hoffman was de relatie niet in één keer over toen haar verloofde verliefd werd op een ander. "Het is nooit de volledige waarheid geweest. Een jaar lang heb ik geknokt voor de relatie, totdat ik op een dag gevoelloos, emotieloos kon zeggen: ik kan niet meer. Ik ben op."
Eigenlijk zijn alle Nederlandse acteurs over het algemeen gewoon kut, behalve Tygo Gernandt, die is altijd tof.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Daan Schuurmans zo'n kutlul he?
Waarom zou je zoiets in de media gaan zeggen over je ex? Beetje slappe actie.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Zal wel verzonnen zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in de media gaan zeggen over je ex? Beetje slappe actie.
Ik kijk bijna geen films.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft niemand Oorlogsgeheimen gezien hier?
Tygo is een harde baas.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle Nederlandse acteurs over het algemeen gewoon kut, behalve Tygo Gernandt, die is altijd tof.
Nee, ik bedoel in die blaadjes, daar staat altijd van alles dat mensen gezegd hebben en dan hebben zie die nooit gesproken.quote:
Ik houd niet zo van films.quote:
Ja die heb ik 1x gezien omdat ik de boeken gelezen had. Vond het mooi gemaakt, maar ben geen fan ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel van LOTR toch? Of alleen de boeken?
De LEGO game is pas leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die heb ik 1x gezien omdat ik de boeken gelezen had. Vond het mooi gemaakt, maar ben geen fan ofzo.
Stallone achter een rollator.quote:
Ja die moet ik nog eens bekijken.quote:
Maar dan zit er waarschijnlijk wel een beest van een machinegeweer op gemonteerdquote:
Geen Aziaten in de jungle meer afschietenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
Rambo 5 - IMDb
Mexicanen knallen. Vinden ze leuk in de VS.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan zit er waarschijnlijk wel een beest van een machinegeweer op gemonteerd
Als in, nuchter en toch ook leuk-humor of zorg dat het laat is en je enigszins ergens van onder invloed bent-humor.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
Rambo 5 - IMDb
Mexicanen knallen. Vinden ze leuk in de VS.
Gewoon leuke humor.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als in, nuchter en toch ook leuk-humor of zorg dat het laat is en je enigszins ergens van onder invloed bent-humor.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon leuke humor.
Sowieso is de opzet al komisch.
Boromir wordt door een banaan gedood en meer van dat soort kekke dingetjes.
Hoe zag het eruit voordat je het terug op je bord kotste?quote:
Dat is Tem zijn grapje ..quote:Op zondag 22 februari 2015 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit voordat je het terug op je bord kotste?
Eet smakelijk!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rundergehakt met nasi goreng kruiden, doperwten. aardappelpuree en dat alles uit de oven.
Misschien is het de belichting.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rundergehakt met nasi goreng kruiden, doperwten. aardappelpuree en dat alles uit de oven.
Wat eet jij vandaag?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Webschip het volgende:
Speculaas is ook aan het koken zie ik.
Dat ben ik niet. Dat is koken met triangel-timmmm.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Webschip het volgende:
Speculaas is ook aan het koken zie ik.
Ik dacht al, heeft iedereen dat aanrechtquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Dat is koken met triangel-timmmm.
Zondag is jouw brooddag of vergeten boodschappen te doen?quote:
Koken is verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zondag is jouw brooddag of vergeten boodschappen te doen?
Nee, is leuk!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:15 schreef YokiKater het volgende:
Het is weer tijd om een 12-daags FOK!pimp abo weg te geven!![]()
Dit jaar heb ik besloten om crew niet meer uit te zonderen dus deze maand gaat het abo naar mijn gewaardeerde collega LTVDK!
Je bent nu PIMP! Hopelijk gaat het hosselen je nu een stuk beter af
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu kan ik tenminste hosselen als een eckte baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |