Meestal niets want zoveel drink ik niet.quote:
Wauw, heb je toen een paar Breezers op?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal niets want zoveel drink ik niet.
Een keertje wel te veel gedronken alles door elkaar mixjes enzo en toen kotsen.
Ik ben er ook maar mee geboren.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een evident gevolg van het vrouw zijn helaas...
Er waren geen Breezers aanwezig op het feestje.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wauw, heb je toen een paar Breezers op?
Ik vind het overal wel gezellig.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:50 schreef Inolvidable het volgende:
Ik kan er soms met mijn verstand niet bij dat Fylax overal is. OVERALLLL.
;')quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Jezus jullie doen net alsof jullie nooit wat gedronken hebben in je tienerjaren ;')
Toen mocht dat nogquote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Jezus jullie doen net alsof jullie nooit wat gedronken hebben in je tienerjaren ;')
Van wie is het een kloon? Yvonne?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Inolvidable doet veel te tof voor een 'nieuwe' user.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Gewoon op je 13e al aan de pils zonder gezeikquote:
Ook nog geen pics gezien.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Je mag ook best een compliment geven zonder het negatief te verpakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Apfelkorn voor het schoolfeest. Harde tijden waren dat.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:49 schreef Fylax het volgende:
Moet je maar crew worden...quote:
Je klinkt als iemand die Specularium al heel lang kentquote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je mag ook best een compliment geven zonder het negatief te verpakken.
Godver, wat ben ik van die troep vaak naar de klote geweest zegquote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Apfelkorn voor het schoolfeest. Harde tijden waren dat.
Hij is een troetelbeer.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die Specularium al heel lang kent
Kap eens met dat kleffe gedoe en klim er gewoon bovenop johquote:
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.quote:
Adres?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap eens met dat kleffe gedoe en klim er gewoon bovenop joh
Zo schattig, je zit nog op een leeftijd dat je dat oprecht lekker vindquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo schattig, je zit nog op een leeftijd dat je dat oprecht lekker vind
Ik drink geen alcohol hoor. Alleen met speciale gelegenheden.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.
Zijn dat jouw XTC pilletjes in je UI?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol hoor. Alleen met speciale gelegenheden.
Dan moet je Specu gewoon even DM'en, net alsof ik zijn adres weetquote:
Dat zijn zure beertjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn dat jouw XTC pilletjes in je UI?
Dan ben je vast ook fan van Goldstrikequote:
Dan zit ik hier wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar dat is iedereen hier, daarom zijn we ook allemaal alcoholist. Behalve Fylax.
Dan pas je qua zuurheid wel in dit topic...quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook fan van Goldstrike
Wel zuur.quote:
Net doen alsof je dat niet weet,quote:Op zondag 22 februari 2015 03:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je Specu gewoon even DM'en, net alsof ik zijn adres weet
15 zijn en nog geen Goldstrike op hebbenquote:
Je bent zelf slecht voor de vagijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |