Godver Falyx, zelfs ik ben niet zo klefquote:Op zondag 22 februari 2015 03:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook van jou ma bæ, our love is forever.
Kom vechten dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:36 schreef Inolvidable het volgende:
Heeft die user die om links vroeg nou wat gelezen of niet? Anders fittie.
Ben je lekker?quote:
Mijn #hosselfaals worden gewoon afgepakt door een vrouwquote:
Ik vraag je ook niet op date, ik vraag of je lekker bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij zijn hier allemaal undateable.
Noem je mij nou een hosselfaal?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn #hosselfaals worden gewoon afgepakt door een vrouw
Je ontwijkt mijn vraag.quote:
Zelfs ik ben nog subtielerquote:Op zondag 22 februari 2015 03:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij nou een hosselfaal?
Hou je van Arie Boomsma?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vraag je ook niet op date, ik vraag of je lekker bent.
FF kappen, ik mag geen kusjes meer van minderjarige, dan krijg ik problemen met de reclassering,quote:
Nee hoor, ben onafhankelijk jwz.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer he als een man niet doet wat je zegt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FF kappen, ik mag geen kusjes meer van minderjarige, dan krijg ik problemen met de reclassering,
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mag, die hebben ze toch weggehaald om mij tegen mezelf en anderen te beschermen.
Houden van is een groot woord.quote:
Zeker.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
Falyx ga nou eens gewoon naar bed, je hebt weer veel te veel Fristi op
Deze man weet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:43 schreef LTVDK het volgende:
Falyx ga nou eens gewoon naar bed, je hebt weer veel te veel Fristi op
Ach, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Vrouwenquote:Op zondag 22 februari 2015 03:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.
Dat is een evident gevolg van het vrouw zijn helaas...quote:Op zondag 22 februari 2015 03:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn geval: ik ben zelf al gecompliceerd genoeg.
VERDOMME IK WILDE NOFAP DO..quote:Op zondag 22 februari 2015 03:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hier
Kan je fappen en gaan slapen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |