Het is nog zo'n onbevreesd jongetje, de grote mensenwereld ligt nog ver voor hemquote:
Ik ken fylax gelukkig al langer. Wie niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:24 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leuk die opbloeiende liefde als er een nieuwe vrouw komt mee posten.
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.quote:
Ik ben toch al bezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valt
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is iedereens irritante jongere broertje, daar ga je inderdaad niet mee flirten. Forever friendzone Fylax.
#hosselfaal koning represent.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
Denken dat iemand kans bij mij maakt.
Tssss. Dacht het niet.
Doet Kingstown ook wel eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik flirt nu met iemand van bijna 13.
HAHAHHAHAquote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.
Dat noem ik geen flirten, dat is lichte dwang en een zak snoep.quote:
Dat is het grote grijze gebied, daar mag gewoon alles.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Mani89 het volgende:
In Aanmodderfakker neukte die gozer van 32 een babysitter van 16. Dus wat is nou jong?
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
HAHAH
WACHT
HAHAHAHAHAHAHAHA.
Please.![]()
Much kapsones
Such arrogantie
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.
quote:
Eerst ging je jezelf aanraken en nu dit. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog bananenvla.
Zin om me er mee in te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |