Pikachu is een pussy.quote:
Deze baas echterquote:
Zijn er behalve Pikachu nog leuke Pokemon namen met een P?quote:
Misschien ben jij van een andere generatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
Nog nooit iets gezien of gespeeld van Pokemon.
Ik ga mezelf even aanraken.
BS, je kunt niet over de 2 GIFjes hebben gekekenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
Nog nooit iets gezien of gespeeld van Pokemon.
Ik ga mezelf even aanraken.
Psyduck, Polywhirl, Pidgey, Pidgeotto, Pidgeot.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn er behalve Pikachu nog leuke Pokemon namen met een P?
Ik moet nog een nieuwe vogelnaam.
Pinomonquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plusle?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet wel matchen met Pjohannes`.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Psyduck, Polywhirl, Pidgey, Pidgeotto, Pidgeot.
Pinsir, porygonquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Psyduck, Polywhirl, Pidgey, Pidgeotto, Pidgeot.
Het is niet leuk dat je zo over Specsavers praat waar -ie bij is.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
Gvd zeg. Deze gast heeft zware issues.
Pjo heet al Pino-Johannes, dat is te ingewikkeld.quote:
Ik wil het wel kunnen uitspreken.quote:
Was een walking in circles.gifquote:
Politoad, Polywag. Parasec, Pichu, Piloswine, Ponyta.quote:
groetjensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Faux. het volgende:
Ik zie Pokemon staan in TT. Moet even posten. Gr gr
Ze hebben wel Vegeta haar, maar dat vind ik niet leuk.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Faux. het volgende:
Het had eigenlijk met een hoofdletter P gemoeten, maar ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Faux. het volgende:
Ik ga er een lijstje van maken, kan ik er nog even nadenken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Politoad, Polywag. Parasec, Pichu, Piloswine, Ponyta.
En met een équote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had eigenlijk met een hoofdletter P gemoeten, maar ja...
Het is voor een meisje-vogel.quote:
Goku- haar is beter.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben wel Vegeta haar, maar dat vind ik niet leuk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pachisiru, Palkia, Palpitoad, Pancham, Pangoro, Panpour, Pansage, Pansear, Paras, Parasect, Patrat, Pawniard, Pelipper, Persian, Petilil, Phanphy, Phantump, Phione, Pichu, Pidgeot, Pidgeotto, Pidgey, Pidove, Pignite, Pikachu, Piloswine, Pineco, Pinsir, Piplup, Plusle, Politoed, Poliwag, Poliwhirl, Poliwrath, Ponyta, Poochyena, Porygon, Porygon2, Porygon Z, Primeape, Prinplup, Probopas, Psyduck, Pumpkaboo, Pupitar, Purrloin, Purugly, Pyroar
Geen dank.
De aftiteling was mooi gemonteerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig was het einde wel goed, sterk, mooi en ontroerend
Slechte recensie dit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Uiteindelijk gewoon een bazenfilm, ik geef het een 8/10.
Cojones, dat vindt Elflettering net zo leuk als de Jumbo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaan we nu kijken wijze TVguru's? Na deze tip laat ik me de rest van de avond ook door jullie leiden
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Marianne voor deze fantastische film.
Dit. Anderhalf uur van mijn leven kwijt die ik nooit meer terug krijg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Kuteinde.
Deze telefilm was echt slecht.
Wat interesseert mij nou wat paultjuhhh wel of niet leuk vindtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie niet naar Heracles - Utrecht kijken.
Paul vindt dit niet leuk.
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is de 2e keer dat ik een vage telefilm heb gezien. Kan ik hieruit concluderen dat de meeste telefilms gewoon spacefilms zijn...?
Met kuteinde.
Prachtig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Het leven is inderdaad fantastisch. Precies zoals ik het me als kind altijd had voorgesteld'.
Gewoon 3 gouden kalveren gewonnen, stelletje smakeloze droplullen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is de 2e keer dat ik een vage telefilm heb gezien. Kan ik hieruit concluderen dat de meeste telefilms gewoon spacefilms zijn...?
Met kuteinde.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon 3 gouden kalveren gewonnen, stelletje smakeloze droplullen.
Huh? Ik dacht dat deze ook een telefilm was...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.
Er werd niemand neergeknald en er waren geen tieten te zien, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat deze ook een telefilm was...
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verhaal was wel superspannend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er werd niemand neergeknald en er waren geen tieten te zien, dan krijg je dat.
Misschien allebei welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Mani nou zo'n goede troll of snavelaar zo dom
Ik vond haar privacybetoog bij dat ene debat erg goed. Dat ene debat waar droeftoeter Kuzu met het manifest van Breivik stond te zwaaienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Zou je d'r wel doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Die schuift er ook zo een vochtige wortel in.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond haar privacybetoog bij dat ene debat erg goed. Dat ene debat waar droeftoeter Kuzu met het manifest van Breivik stond te zwaaien
Nee jij bent lekker boeiendquote:
10 bezoekers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.
Praat maar voor jezelf.quote:
Dit vermindert je sexiness wel een beetje.quote:
Ik praat altijd voor mezelf.quote:
Jankzak.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn jullie lekker zuur vanavond, ik hou er van!
Wat liefde voor julliequote:
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vermindert je sexiness wel een beetje.
Is het trio nu van de baan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.
Yoki is gewoon boos dat zijn fissa niet doorgaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wat liefde voor jullie
[ afbeelding ]
Meestal zijn dat de goede films.quote:
Mooiste soundtrack ooitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Zou snavelaar nou echt denken dat Mani het een goede film vond?
Wat is dit nou weer voor kots.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Mani nou zo'n goede troll of snavelaar zo dom
Das tenminste een film.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
Ik vind haar een beetje mager. Maar ze is wel knap ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor kots.
Stoerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kijk niet eens meer tv.
Zit gewoon een joint in mijn keuken te roken.
Is dat leuk, een joint roken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
yoloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon chickenwings in de oven doen.
Jij wordt dus naar de keuken gestuurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je ze zelf gekweekt en geslacht?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren wel schattige kuikentjes.
Ga gewoon naar GAM toe, nerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een Vulpix in een kerstsok
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gelukkig komt Street Outlaws over een half uurtje op TV, dat vind ik een topshow.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki is gewoon boos dat zijn fissa niet doorgaatDorp op slot voor Project X-feest
Dat is toch gewoon een soort real-life F&F alleen dan met Texaanse dikkerdjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig komt Street Outlaws over een half uurtje op TV, dat vind ik een topshow.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een Vulpix in een kerstsok
[ afbeelding ]
Ja, maar dan niet uit Texas. Die gasten hebben vette auto's man en het is een nieuw seizoen. Big Chief heeft zijn eigen auto af en raced nu zelf mee, stond in 1 avond al op nummer 5quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een soort real-life F&F alleen dan met Texaanse dikkerdjes?
Dit keer niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je ze zelf gekweekt en geslacht?
Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even quizzen op GutterFM, er is pas 1 vraag geweest dus wie wil kan nog meedoen.
quote:
Ja hoor. Heel relaxed.quote:
Neuh. Heb ff genoeg van de tv. Nu een joint roken, daarna douchen, daarna misschien nog tv.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wordt dus naar de keuken gestuurd.
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89quote:
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89
Tv intro's raden
AWW jammerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu niet
Waarom kan je niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu niet
Okee, even kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89
Tv intro's raden
De link in de OP is de luisterlink, als je geen windows 8.1 hebt moet het wel werken.quote:
Dat was helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde net Armin van Buuren toen heb ik het weer afgezet.
Oh dan loopt de tag niet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond bovenin bij VLC dat het Armin was.
Nee, Harry.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je nu in de tuin staan?
Heb je al een donkerbruin vermoeden waar die over gaat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon die negroide film op RTL7.
Met Jay-z. Heb die eigenlijk ook niet gezien. Is het wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon die negroide film op RTL7.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben ingetuned, Uccie. Is de quiz nog bezig?
4,1 op imdb, dat moet wel goed zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met Jay-z. Heb die eigenlijk ook niet gezien. Is het wat?
*anonymoussie loopt naar de tv
Wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met Jay-z. Heb die eigenlijk ook niet gezien. Is het wat?
*anonymoussie loopt naar de tv
He got 99 problems....and acting is definitely one.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
He got 99 problems....and acting is definitely one.
Ik wist hemquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
ONZ / [GUTTER-FM] #83 Doe mee met de Quiz
Ik heb geen tieten gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Maar wel tieten en er wordt geschoten.
Telefilm zeker?quote:
2 vrouwen die bijna aan het worstelen waren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zit nog in de keuken.
Mis ik wat?
Mag je mij niet dan? Ik zwaaide alleen maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hallo.
Zit timmmm iedereen hier naartoe te lokken?
Hoooiii! Wees welkom!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mag je mij niet dan? Ik zwaaide alleen maar.
Zo is hij gewoon.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mag je mij niet dan? Ik zwaaide alleen maar.
Ik was al een traantje aan het wegpinken maar dankjewel voor de bemoedigende woorden.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon.
Niets van aantrekken.
quote:Op zondag 22 februari 2015 00:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was al een traantje aan het wegpinken maar dankjewel voor de bemoedigende woorden.
En de zwaaitjes
Volgens mij ben jij echt een troetelbeer.quote:
Timmmmm is ook een troetelbeer.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Oh het is een kloon van timmmm zelf.
Af en toe is hij ook een kale zeikschedel.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Timmmmm is ook een troetelbeer.
Ja en als je hem nodig hebt dan is hij er niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe is hij ook een kale zeikschedel.
Hiermee laat je Specu zichzelf wel heel ongemakkelijk voelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een troetelbeer.
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hiermee laat je Specu zichzelf wel heel ongemakkelijk voelen.
Hij wil graag de stoere, ruige en harteloze jongen uithangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Klöptquote:Op zondag 22 februari 2015 01:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent echt een nachtbraker hè?
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil graag de stoere, ruige en harteloze jongen uithangen.
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Aww, that's cute!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?
Trusten
De nacht is de mooiste tijd van de dagquote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kak meestal een beetje in rond deze tijd.
Ik voel mij ook wat ongemakkelijk door zo aangesproken te worden jaquote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?
Trusten
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik moet eigenlijk weer een beetje omschakelen naar een ander ritme.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nacht is de mooiste tijd van de dag
Ik ook, maar tot die tijd gewoon dit:quote:Op zondag 22 februari 2015 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik moet eigenlijk weer een beetje omschakelen naar een ander ritme.
Ja, te triest voor woorden. Ik heb nog helemaal geen zin in al dat gezeik.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
Zwarte Piet topic kan al weer bijna open trouwens, triestheidAnti-zwartepieters starten campagne 2015
Het is nog fucking februari, normaal wachten ze gewoon tot na de zomerquote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, te triest voor woorden. Ik heb nog helemaal geen zin in al dat gezeik.
Buenos nochesquote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, fijne nacht nog.
Koetsiekoetsiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel mij ook wat ongemakkelijk door zo aangesproken te worden ja
Ik kom net weer thuis en kijk Cojones via Uitzending Gemist. Ik zie Thieme aangekondigd worden en het eerste dat ik denk: Nou, dat zal timmmmm leuk vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Doe is lief tegen die jongen joh.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij ruig doen met mijn keyboard.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe is lief tegen die jongen joh.
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Koetsiekoetsie
Kan niet slapen.
Waarom ken ik jou nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Held.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:00 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon om 3 uur 's nachts met mijn bezopen kop nog nieuws naar buiten brengen, zo ben ik gewoonIS paradeert met Peshmerga strijders in kooien
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...
Ik heb heel jouw nummer nietquote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
Heb jij al iets geschreven voor de FP?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
*belt voor bootycall*quote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
quote:
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al iets geschreven voor de FP?
18+ Fylaxquote:
Flinke wachtrijquote:
Laat mij gewoon eens voor één keer plezier hebben joh, altijd die negativiteitquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij gewoon eens voor één keer plezier hebben joh, altijd die negativiteit
Ik zit mobiel dus ik moest even zoeken. Deze artikelen zijn al van een tijdje terug maar ik ben deze week eventjes afwezig geweest.quote:
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.quote:
Huhquote:Op zondag 22 februari 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.
Hij is ouder dan vijf hoor...quote:Op zondag 22 februari 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valtquote:Op zondag 22 februari 2015 03:20 schreef Inolvidable het volgende:
Ja dat was een beetje fout geformuleerd. Laat enzo. Vijf jaar ouder dan ik bedoel ik.
Klopt, maar ik moet er wel nat van worden.quote:
En dat kan je niet van deze jonge god?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet er wel nat van worden.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat kan je niet van deze jonge god?
Behalve Fylax.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valt
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat kan je niet van deze jonge god?
Het is nog zo'n onbevreesd jongetje, de grote mensenwereld ligt nog ver voor hemquote:
Ik ken fylax gelukkig al langer. Wie niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:24 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leuk die opbloeiende liefde als er een nieuwe vrouw komt mee posten.
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.quote:
Ik ben toch al bezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valt
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is iedereens irritante jongere broertje, daar ga je inderdaad niet mee flirten. Forever friendzone Fylax.
#hosselfaal koning represent.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
Denken dat iemand kans bij mij maakt.
Tssss. Dacht het niet.
Doet Kingstown ook wel eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik flirt nu met iemand van bijna 13.
HAHAHHAHAquote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.
Dat noem ik geen flirten, dat is lichte dwang en een zak snoep.quote:
Dat is het grote grijze gebied, daar mag gewoon alles.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Mani89 het volgende:
In Aanmodderfakker neukte die gozer van 32 een babysitter van 16. Dus wat is nou jong?
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
HAHAH
WACHT
HAHAHAHAHAHAHAHA.
Please.![]()
Much kapsones
Such arrogantie
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.
quote:
Eerst ging je jezelf aanraken en nu dit. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog bananenvla.
Zin om me er mee in te smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |