quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pachisiru, Palkia, Palpitoad, Pancham, Pangoro, Panpour, Pansage, Pansear, Paras, Parasect, Patrat, Pawniard, Pelipper, Persian, Petilil, Phanphy, Phantump, Phione, Pichu, Pidgeot, Pidgeotto, Pidgey, Pidove, Pignite, Pikachu, Piloswine, Pineco, Pinsir, Piplup, Plusle, Politoed, Poliwag, Poliwhirl, Poliwrath, Ponyta, Poochyena, Porygon, Porygon2, Porygon Z, Primeape, Prinplup, Probopas, Psyduck, Pumpkaboo, Pupitar, Purrloin, Purugly, Pyroar
Geen dank.
De aftiteling was mooi gemonteerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig was het einde wel goed, sterk, mooi en ontroerend
Slechte recensie dit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Uiteindelijk gewoon een bazenfilm, ik geef het een 8/10.
Cojones, dat vindt Elflettering net zo leuk als de Jumbo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaan we nu kijken wijze TVguru's? Na deze tip laat ik me de rest van de avond ook door jullie leiden
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Marianne voor deze fantastische film.
Dit. Anderhalf uur van mijn leven kwijt die ik nooit meer terug krijg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Kuteinde.
Deze telefilm was echt slecht.
Wat interesseert mij nou wat paultjuhhh wel of niet leuk vindtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie niet naar Heracles - Utrecht kijken.
Paul vindt dit niet leuk.
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is de 2e keer dat ik een vage telefilm heb gezien. Kan ik hieruit concluderen dat de meeste telefilms gewoon spacefilms zijn...?
Met kuteinde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |