Volgens mij ben jij echt een troetelbeer.quote:
Timmmmm is ook een troetelbeer.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Oh het is een kloon van timmmm zelf.
Af en toe is hij ook een kale zeikschedel.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Timmmmm is ook een troetelbeer.
Ja en als je hem nodig hebt dan is hij er niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe is hij ook een kale zeikschedel.
Hiermee laat je Specu zichzelf wel heel ongemakkelijk voelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een troetelbeer.
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hiermee laat je Specu zichzelf wel heel ongemakkelijk voelen.
Hij wil graag de stoere, ruige en harteloze jongen uithangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Klöptquote:Op zondag 22 februari 2015 01:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent echt een nachtbraker hè?
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil graag de stoere, ruige en harteloze jongen uithangen.
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Aww, that's cute!quote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?
Trusten
De nacht is de mooiste tijd van de dagquote:Op zondag 22 februari 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kak meestal een beetje in rond deze tijd.
Ik voel mij ook wat ongemakkelijk door zo aangesproken te worden jaquote:Op zondag 22 februari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat willen jullie allemaal daarom vind ik jullie allemaal troetelbeertjes, lief he?
Trusten
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik moet eigenlijk weer een beetje omschakelen naar een ander ritme.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nacht is de mooiste tijd van de dag
Ik ook, maar tot die tijd gewoon dit:quote:Op zondag 22 februari 2015 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik moet eigenlijk weer een beetje omschakelen naar een ander ritme.
Ja, te triest voor woorden. Ik heb nog helemaal geen zin in al dat gezeik.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
Zwarte Piet topic kan al weer bijna open trouwens, triestheidAnti-zwartepieters starten campagne 2015
Het is nog fucking februari, normaal wachten ze gewoon tot na de zomerquote:Op zondag 22 februari 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, te triest voor woorden. Ik heb nog helemaal geen zin in al dat gezeik.
Buenos nochesquote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, fijne nacht nog.
Koetsiekoetsiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel mij ook wat ongemakkelijk door zo aangesproken te worden ja
Ik kom net weer thuis en kijk Cojones via Uitzending Gemist. Ik zie Thieme aangekondigd worden en het eerste dat ik denk: Nou, dat zal timmmmm leuk vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Doe is lief tegen die jongen joh.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij ruig doen met mijn keyboard.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe is lief tegen die jongen joh.
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Koetsiekoetsie
Kan niet slapen.
Waarom ken ik jou nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Held.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:00 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon om 3 uur 's nachts met mijn bezopen kop nog nieuws naar buiten brengen, zo ben ik gewoonIS paradeert met Peshmerga strijders in kooien
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...
Ik heb heel jouw nummer nietquote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
Heb jij al iets geschreven voor de FP?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
*belt voor bootycall*quote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
quote:
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al iets geschreven voor de FP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |