Buenos nochesquote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, fijne nacht nog.
Koetsiekoetsiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel mij ook wat ongemakkelijk door zo aangesproken te worden ja
Ik kom net weer thuis en kijk Cojones via Uitzending Gemist. Ik zie Thieme aangekondigd worden en het eerste dat ik denk: Nou, dat zal timmmmm leuk vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Doe is lief tegen die jongen joh.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij ruig doen met mijn keyboard.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe is lief tegen die jongen joh.
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Koetsiekoetsie
Kan niet slapen.
Waarom ken ik jou nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Held.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:00 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon om 3 uur 's nachts met mijn bezopen kop nog nieuws naar buiten brengen, zo ben ik gewoonIS paradeert met Peshmerga strijders in kooien
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat je zegt dat je naar bed gaat he ...
Ik heb heel jouw nummer nietquote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
Heb jij al iets geschreven voor de FP?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
*belt voor bootycall*quote:Op zondag 22 februari 2015 03:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg 's nachts allemaal bootycalls, vandaar.
quote:
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al iets geschreven voor de FP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |