Dit vermindert je sexiness wel een beetje.quote:
Ik praat altijd voor mezelf.quote:
Jankzak.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn jullie lekker zuur vanavond, ik hou er van!
Wat liefde voor julliequote:
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vermindert je sexiness wel een beetje.
Is het trio nu van de baan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.
Yoki is gewoon boos dat zijn fissa niet doorgaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wat liefde voor jullie
[ afbeelding ]
Meestal zijn dat de goede films.quote:
Mooiste soundtrack ooitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Zou snavelaar nou echt denken dat Mani het een goede film vond?
Wat is dit nou weer voor kots.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Mani nou zo'n goede troll of snavelaar zo dom
Das tenminste een film.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
Ik vind haar een beetje mager. Maar ze is wel knap ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor kots.
Stoerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kijk niet eens meer tv.
Zit gewoon een joint in mijn keuken te roken.
Is dat leuk, een joint roken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
yoloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon chickenwings in de oven doen.
Jij wordt dus naar de keuken gestuurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |