Prachtig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Het leven is inderdaad fantastisch. Precies zoals ik het me als kind altijd had voorgesteld'.
Gewoon 3 gouden kalveren gewonnen, stelletje smakeloze droplullen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
Dit is de 2e keer dat ik een vage telefilm heb gezien. Kan ik hieruit concluderen dat de meeste telefilms gewoon spacefilms zijn...?
Met kuteinde.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon 3 gouden kalveren gewonnen, stelletje smakeloze droplullen.
Huh? Ik dacht dat deze ook een telefilm was...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.
Er werd niemand neergeknald en er waren geen tieten te zien, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat deze ook een telefilm was...
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verhaal was wel superspannend.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er werd niemand neergeknald en er waren geen tieten te zien, dan krijg je dat.
Misschien allebei welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Mani nou zo'n goede troll of snavelaar zo dom
Ik vond haar privacybetoog bij dat ene debat erg goed. Dat ene debat waar droeftoeter Kuzu met het manifest van Breivik stond te zwaaienquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Zou je d'r wel doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Jullie verwachten het misschien al wel een beetje, maar ik ben ook niet zo'n fan van paardenkut Thieme
Die schuift er ook zo een vochtige wortel in.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond haar privacybetoog bij dat ene debat erg goed. Dat ene debat waar droeftoeter Kuzu met het manifest van Breivik stond te zwaaien
Nee jij bent lekker boeiendquote:
10 bezoekers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een telefilm? Deze heeft gewoon in de bioscoop gedraaid, pas geleden nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |