Dit vermindert je sexiness wel een beetje.quote:
Ik praat altijd voor mezelf.quote:
Jankzak.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Wat zijn jullie lekker zuur vanavond, ik hou er van!
Wat liefde voor julliequote:
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vermindert je sexiness wel een beetje.
Is het trio nu van de baan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet anders, niet mijn type film. Pretentieuze Nederlandse schijtlol.
Yoki is gewoon boos dat zijn fissa niet doorgaatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wat liefde voor jullie
[ afbeelding ]
Meestal zijn dat de goede films.quote:
Mooiste soundtrack ooitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Zou snavelaar nou echt denken dat Mani het een goede film vond?
Wat is dit nou weer voor kots.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Is Mani nou zo'n goede troll of snavelaar zo dom
Das tenminste een film.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
Ik zit nu A Beautiful Mind weer eens te kijken. Die Jennifer Connelly mag ook wel eens deelnemen aan het trio.
Ik vind haar een beetje mager. Maar ze is wel knap ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:13 schreef Tem het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor kots.
Stoerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kijk niet eens meer tv.
Zit gewoon een joint in mijn keuken te roken.
Is dat leuk, een joint roken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
yoloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gewoon chickenwings in de oven doen.
Jij wordt dus naar de keuken gestuurd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je ze zelf gekweekt en geslacht?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren wel schattige kuikentjes.
Ga gewoon naar GAM toe, nerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een Vulpix in een kerstsok
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gelukkig komt Street Outlaws over een half uurtje op TV, dat vind ik een topshow.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoki is gewoon boos dat zijn fissa niet doorgaatDorp op slot voor Project X-feest
Dat is toch gewoon een soort real-life F&F alleen dan met Texaanse dikkerdjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig komt Street Outlaws over een half uurtje op TV, dat vind ik een topshow.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een Vulpix in een kerstsok
[ afbeelding ]
Ja, maar dan niet uit Texas. Die gasten hebben vette auto's man en het is een nieuw seizoen. Big Chief heeft zijn eigen auto af en raced nu zelf mee, stond in 1 avond al op nummer 5quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een soort real-life F&F alleen dan met Texaanse dikkerdjes?
Dit keer niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je ze zelf gekweekt en geslacht?
Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even quizzen op GutterFM, er is pas 1 vraag geweest dus wie wil kan nog meedoen.
quote:
Ja hoor. Heel relaxed.quote:
Neuh. Heb ff genoeg van de tv. Nu een joint roken, daarna douchen, daarna misschien nog tv.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wordt dus naar de keuken gestuurd.
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89quote:
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89
Tv intro's raden
AWW jammerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu niet
Waarom kan je niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shit, dat vind ik wel leuk en ben ik goed in! Maar ik kan nu niet
Okee, even kijken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je luistert en als je het antwoord weet, dm je Fokker89
Tv intro's raden
De link in de OP is de luisterlink, als je geen windows 8.1 hebt moet het wel werken.quote:
Dat was helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde net Armin van Buuren toen heb ik het weer afgezet.
Oh dan loopt de tag niet mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond bovenin bij VLC dat het Armin was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |