18+ Fylaxquote:
Flinke wachtrijquote:
Laat mij gewoon eens voor één keer plezier hebben joh, altijd die negativiteitquote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij gewoon eens voor één keer plezier hebben joh, altijd die negativiteit
Ik zit mobiel dus ik moest even zoeken. Deze artikelen zijn al van een tijdje terug maar ik ben deze week eventjes afwezig geweest.quote:
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.quote:
Huhquote:Op zondag 22 februari 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.
Hij is ouder dan vijf hoor...quote:Op zondag 22 februari 2015 03:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe alleen vijf jaar en ouder. Jouw tijd komt nog wel.
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valtquote:Op zondag 22 februari 2015 03:20 schreef Inolvidable het volgende:
Ja dat was een beetje fout geformuleerd. Laat enzo. Vijf jaar ouder dan ik bedoel ik.
Klopt, maar ik moet er wel nat van worden.quote:
En dat kan je niet van deze jonge god?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet er wel nat van worden.
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat kan je niet van deze jonge god?
Behalve Fylax.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valt
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat kan je niet van deze jonge god?
Het is nog zo'n onbevreesd jongetje, de grote mensenwereld ligt nog ver voor hemquote:
Ik ken fylax gelukkig al langer. Wie niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:24 schreef Mani89 het volgende:
Altijd leuk die opbloeiende liefde als er een nieuwe vrouw komt mee posten.
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.quote:
Ik ben toch al bezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet de kans om het te bewijzen. Leuk geprobeerd.
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo jong dat bijna iedereen wel in de categorie "en ouder" valt
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Mani89 het volgende:
Fylax is iedereens irritante jongere broertje, daar ga je inderdaad niet mee flirten. Forever friendzone Fylax.
#hosselfaal koning represent.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk Ridder LTKDV hier even hosselfalen.
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:26 schreef Fylax het volgende:
Denken dat iemand kans bij mij maakt.
Tssss. Dacht het niet.
Doet Kingstown ook wel eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik flirt nu met iemand van bijna 13.
HAHAHHAHAquote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gast, jij zou al klaarkomen als ik in de buurt van je broekje kom.
Dat noem ik geen flirten, dat is lichte dwang en een zak snoep.quote:
Dat is het grote grijze gebied, daar mag gewoon alles.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:28 schreef Mani89 het volgende:
In Aanmodderfakker neukte die gozer van 32 een babysitter van 16. Dus wat is nou jong?
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHHAHA
HAHAH
WACHT
HAHAHAHAHAHAHAHA.
Please.![]()
Much kapsones
Such arrogantie
quote:Op zondag 22 februari 2015 03:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon lekker naar je bedje en fappen.
quote:
Eerst ging je jezelf aanraken en nu dit. Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 22 februari 2015 03:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog bananenvla.
Zin om me er mee in te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |