Sorry not sorry.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
15 zijn en nog geen Goldstrike op hebbenWaar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig
Dat hoor ik wel vaker ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht voor de vagijn.
Pauperige kutkinders van tegenwoordig die apfelkorn al als sterke drank zienquote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 22 februari 2015 03:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pauperige kutkinders van tegenwoordig die apfelkorn al als sterke drank zien
Wil je er over praten?quote:
Dat ga ik hier toch niet neerzetten, dat weet je zelf bestquote:Op zondag 22 februari 2015 03:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net doen alsof je dat niet weet,.
Jij bent zeker van de rode wodka/red bullquote:
Aanname.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de rode wodka/red bull
Daar is trouwens niks mis meequote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de rode wodka/red bull
Rode wodkaquote:
Jij bent snel van streek.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zocht inderdaad wel een praatgroep
Nehh,het is lekker als je al zat bent, en nog even wat wil drinken. Doe mij verder maar gewoon bier.quote:
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drankquote:Op zondag 22 februari 2015 04:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nehh,het is lekker als je al zat bent, en nog even wat wil drinken. Doe mij verder maar gewoon bier.
Haha ik niet meer, dan weet ik zeker dat ik in de goot beland.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drank
Jij als Rambo doet dat gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zat ben ga je over het algemeen niet over op slappe aangemengde troep maar op echte drank
Ik begin gewoon al sterk jwzquote:Op zondag 22 februari 2015 04:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als Rambo doet dat gewoon.
Lijk jij hier op?quote:
Ik stel gewoon een vraag.quote:
Jij bent meestal te vroeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |