quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.
Hm, dat is toch een soort alles is liefde?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mannenharten ga jij wel leuk vinden. Die vind ik zelfs leuk.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij vindt mannenharten Mannenharten leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm maar dan vanuit een mannelijk perspectief en met meer humor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dat is toch een soort alles is liefde?
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Daan Schuurmans zo'n kutlul he?
quote:Hoffman dacht lange tijd dat Schuurmans - wiens naam ze niet noemt - de liefde van haar leven was. "Bij hem moest alles groots en meeslepend zijn. Het was sprookjesachtig. Maar later heb ik me afgevraagd waarom alles op zijn manier moest."
"Toen hij mij ten huwelijk vroeg had ik eerder het idee dat hij zichzelf vroeg. Anders had hij me wel ergens anders gevraagd en niet in een vijfsterrenhotel met champagne in Manhattan."
De actrice noemt haar ex in het interview een narcist, maar geeft toe dat zij niet weet hoe hij nu is. "Het is alweer jaren geleden. Misschien is hij nu anders."
"Narcisten kunnen mensen inpalmen, dat kon hij ook. Terwijl hij eigenlijk van mening was dat alle mensen in principe klootzakken waren. Hij was achterdochtig en paranoïde. En jaloers. Ik mocht niet met andere mannen praten."
Volgens Hoffman was de relatie niet in één keer over toen haar verloofde verliefd werd op een ander. "Het is nooit de volledige waarheid geweest. Een jaar lang heb ik geknokt voor de relatie, totdat ik op een dag gevoelloos, emotieloos kon zeggen: ik kan niet meer. Ik ben op."
Eigenlijk zijn alle Nederlandse acteurs over het algemeen gewoon kut, behalve Tygo Gernandt, die is altijd tof.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Daan Schuurmans zo'n kutlul he?
Waarom zou je zoiets in de media gaan zeggen over je ex? Beetje slappe actie.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.
Ik ook.quote:
Zal wel verzonnen zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in de media gaan zeggen over je ex? Beetje slappe actie.
Ik kijk bijna geen films.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft niemand Oorlogsgeheimen gezien hier?
Tygo is een harde baas.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle Nederlandse acteurs over het algemeen gewoon kut, behalve Tygo Gernandt, die is altijd tof.
Nee, ik bedoel in die blaadjes, daar staat altijd van alles dat mensen gezegd hebben en dan hebben zie die nooit gesproken.quote:
Ik houd niet zo van films.quote:
Ja die heb ik 1x gezien omdat ik de boeken gelezen had. Vond het mooi gemaakt, maar ben geen fan ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel van LOTR toch? Of alleen de boeken?
De LEGO game is pas leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die heb ik 1x gezien omdat ik de boeken gelezen had. Vond het mooi gemaakt, maar ben geen fan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |