Dat krijg je als je vrouwen bij elkaar zet.. dan gaan ze gelijklopen.quote:
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moet ik je daar wel gelijk in geven. Hoe plat het ook was, het is met plezier gemaakt en niet om verzuurde recensenten aan te spreken en vergulde dierenbeeldjes binnen te halen.
Dat was wel een tikkeltje teveel van het goede ja, desalniettemin best een vermakelijke filmquote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.
Toen dacht ik wel eens van, nee dit kan toch nooit.
Niks mis met gepruttel op de zondagmiddag.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij tijd dat de worst erin gaat. Al dat gepruttel.
Te hip? Oke, ik hou wel op.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.
En nu kappen met je bui, ja?
Gezelligquote:Op zondag 22 februari 2015 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vrouwen bij elkaar zet.. dan gaan ze gelijklopen.
Preciesquote:
Wel leuk toen die Woensel mocro's werden opgegeten.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond alleen de zombie's bij die laatste wat overdreven.
Toen dacht ik wel eens van, nee dit kan toch nooit.
Veel te mooi weer voor.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis met gepruttel op de zondagmiddag.
Hmm Oorlogsgeheimen vind ik wel leuk. Is wel een kinderfilm.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.
En nu kappen met je bui, ja?
En gewoon veel op de bank liggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
PreciesJij snapt dat!
En chocolade....altijd chocolade.
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En gewoon veel op de bank liggen.
Marianne is ook hipster, met d'r buien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mannenharten ga jij wel leuk vinden. Die vind ik zelfs leuk.
Dus jij vindt mannenharten leuk?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mannenharten ga jij wel leuk vinden. Die vind ik zelfs leuk.
Wat voor series?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ook, met de tv aan op series die geen enkele man toegeeft te willen zien.
Dat vind ik erg vermoeiend voor vandaag.quote:
Maakt niet uit, als er maar geen mannen naar kijken.quote:
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef anonymoussie het volgende:
Eigenlijk hou ik wel van goeie Nederlandse films.
App is ook leuk.
Die moet ik nog steeds zienquote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.
Daar zaten goeie tieten in.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf vond ik een leuke multiculturele film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |