zeker leuk ik heb nu ook radio 6 op staan hele dag dit soort muziekquote:
Ik ook. Specularium slaapt overdag denk ik.quote:
Tuurlijk. Stom van mij.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Specularium slaapt overdag denk ik.
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezenquote:
Ze is een goede aanwinst voor deze reeks.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezen
Ik slaap gewoon altijd.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stom van mij.
En Uccie ook natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat Ino dit niet wil teruglezen
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is een goede aanwinst voor deze reeks.
Heb je je verjaardag al gevierd? In een kring, met zo'n kleffe slagroomtaart?quote:
En een kopje koffie en dat je van je oudtante doucheschuim krijgt dat ze uit het rantsoenpakket van WOII heeft gehaald?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je je verjaardag al gevierd? In een kring, met zo'n kleffe slagroomtaart?
Troetelbeerquote:
Nog van harte gefeliciteerd trouwens, ik doe dat gewoon te laat zodat het meer opvalt.quote:
Tijdens het posten in elk geval wel.quote:
Heb je weer een pittige bui?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in een trance zit?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tijdens het posten in elk geval wel.
Dat weet ik redelijk zeker, of iemand moet iets in mijn roosvicee hebben gestopt.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in een trance zit?
Nope, doe ik nooit aan. Vrijdag heb ik een groepje mensen uitgenodigd om ergens met elkaar te gaan eten op mijn kosten. We hadden oppas geregeld voor de kinderen. Was zeer geslaagd met lekker eten en veel wijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slim, dank je.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd trouwens, ik doe dat gewoon te laat zodat het meer opvalt.
Specquote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
Gefeliciteerd Tem, met je verjaardag. Ik heb ook nog een liedje voor je gezongen.
Beter laat dan nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een slechte bui.quote:
Dat klinkt wel leuk, lekker eten is altijd goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, doe ik nooit aan. Vrijdag heb ik een groepje mensen uitgenodigd om ergens met elkaar te gaan eten op mijn kosten. We hadden oppas geregeld voor de kinderen. Was zeer geslaagd met lekker eten en veel wijn.
Bedankt.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:33 schreef Inolvidable het volgende:
Gefeliciteerd Tem, met je verjaardag. Ik heb ook nog een liedje voor je gezongen.
Beter laat dan nooit.
Nee hoor, ieder zijn ding. Begrijp alleen niet wat jij er pretentieus aan vond.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne is nog steeds teleurgesteld dat iedereen die film van gisteren een enorme berg apenaids vond.
En die troep wint weer zo'n josti award.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne is nog steeds teleurgesteld dat iedereen die film van gisteren een enorme berg apenaids vond.
Is ook niet belangrijk, natuurlijk. Ik heb gewoon niet veel op met Nederlandse films de laatste jaren. Hangt altijd zo'n overdreven sfeertje aan waar ik niet goed tegen kan. De laatste Nederlandse film die ik wel oké vond is denk ik Zwartboek. Dit type film is mij te hip eigenlijk, maar ik ben ook niet de doelgroep misschien.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder zijn ding. Begrijp alleen niet wat jij er pretentieus aan vond.
Vooral die diepzinnige dialogen.quote:
Vreemd genoeg moet ik je daar wel gelijk in geven. Hoe plat het ook was, het is met plezier gemaakt en niet om verzuurde recensenten aan te spreken en vergulde dierenbeeldjes binnen te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |