Owh, nja, scheelt, mij bannen ze eigenlijk nooitquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat woord is de reden van de bans
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:42 schreef Remqo het volgende:
Een trieste zwarte dag vandaag in de SC
Eens komt de eerste keer, en die kan snel komen, vooral hier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Owh, nja, scheelt, mij bannen ze eigenlijk nooit
Nu komen ze je halenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Owh, nja, scheelt, mij bannen ze eigenlijk nooit
Dan moet ik weer onder het bureau bij een admin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eens komt de eerste keer, en die kan snel komen, vooral hier.
Modusquote:
Het houdt niet zomaar op, niet vanzelfquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik niet echt besta.
oeiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
En daar moeten we blij mee zijn?
Ik ook nog, en je hebt het gezien in FB, wat die booswichter mij aan wil doenquote:
Oef..quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Het zal ooit eens ophoudenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het houdt niet zomaar op, niet vanzelf
Feedback?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ok, de ban van FB is te danken aan Fylax
wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet vanzelfquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Op jou kan ik altijd rekenen Stu
Fylax verpest alles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en dit zal ook wel een ban voor mij weer zijn dus tot later
Ghehe, mindfuck.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dafuq, zie nu pas die 2 in je username, hoezo dat?
Karaktermoord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Remqo het volgende:
Ik ook nog, en je hebt het gezien in FB, wat die booswichter mij aan wil doen
Dat stemt me meteen weer vrolijk!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er morgen een naaktscene komt met Lagertha
Het gaat mij er meer om dat er een massaban valt en ik er niet bij hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Maakte ook maar een geintje, doosje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat er een massaban valt en ik er niet bij hoor.
Wat jij daarvan vind kan me geen "ziekte met ernstige tumorvorming" schelen.
Niet gewoon naar forum@fok.nl mailenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ghehe, mindfuck.
Ja, fack mijn account.
Verander je e-mailadres, één spelfout, en je komt er nooit meer op
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij geband werd zou niemand caren denk ik
Ik ga het rapporteren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Maakte ook maar een geintje, doosje.
Wat boeit mij dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij geband werd zou niemand caren denk ik
Ik zit nog met geknepen billetjes, je weet het maar nooitquote:
Ik ga er vrijdag uitgebreid voor zittenquote:
Alleen om jou en Fylax.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weten wij ook weer dat je niks om ons geeft :s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modussssssssssssssssssssssssssssssssss
Weet nou dat het kanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet gewoon naar forum@fok.nl mailen.
Gewoon rustig blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Remqo het volgende:
Ik zit nog met geknepen billetjes, je weet het maar nooit
Ontspannen dan doet het het minste pijn.quote:
De rest scheldt met kanker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom care je alleen om ons en niet de rest?
Met zo'n broekkie vol zit ook niet echt prettigquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ontspannen dan doet het het minste pijn.
Heb echt zin om te poepen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met zo'n broekkie vol zit ook niet echt prettig
haha.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
topic gaat om de een of andere reden niet zo hard
Een frisse start ?quote:
Ik prefereer de optie voortaan negerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar goed, voortaan dus verplicht leuk doen tegen fylax begrijp ik
haha. nooit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar goed, voortaan dus verplicht leuk doen tegen fylax begrijp ik
Aan mij is nooit iets fris.quote:
Nee ik ga voor overdreven leukquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik prefereer de optie voortaan negeren
Je hebt je eigen jingle en jij zeurt over verzoekjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
jij hoort wel in het rijtje te staan met je verzoekjes niet afspelen steeds
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik ga voor overdreven leuk
ik heb liever gewoon alle tweequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt je eigen jingle en jij zeurt over verzoekjes.
Hoiquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HPLC TOFFE GOZER, VRIEND VOOR HET LEVEN DE MAN WAARVOOR IK MIJN VROUW ZOU VERLATEN
dit pik ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HPLC TOFFE GOZER, VRIEND VOOR HET LEVEN DE MAN WAARVOOR IK MIJN VROUW ZOU VERLATEN
hier staat dat jij geen abbo hebtquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
Ik heb nog steeds advertenties met een pimp abo wat is deze dan
Welke abo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
Weet ik tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK VIND JOU ECHT SUPERGAAF
quote:
instellingenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
Heb je de afgelopen dagen iets gezegd dat Fylax als beledigend heeft kunnen ervaren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Aan mij is nooit iets fris.
Kom account even niet op.Problemen met email veranderen, gaat goedkomen
wat godverdomme is dat nu al voorbijquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier staat dat jij geen abbo hebt
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jij hebt me al zo vaak afgewezen.... ik heb me zo vaak huilend afgetrokken op jouw avatar... ik krijg geen voet aan de grond bij je, en nu dit?????
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat godverdomme is dat nu al voorbij
ik vraag niet, IK EIS!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
Jij bent toch ook minderjarig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :s
en ik speel hard to get, dat weet je toch
alleen in weekendenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook minderjarig?
Op 15 april wordt ze meerderjarigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle tweequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel meequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Sorry, Klaploperquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen dat Game of Thrones vragen stellen in de quiz.
BB wel GOT nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle twee
of jij bent vroeg oudquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel mee
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Geinige woordspeling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
BB wel GOT nietwe konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
hoeveel afleveringen geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
we konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
3quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen geprobeerd?
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
dat was paar jaar geleden :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
Het is maar een verhaaltjequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
Is in de serie ook de bedoeling dat ze op een jongetje lijkt met d'r kleren en kortere haar dus je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Normaal zou ik het nooit raden, maar jullie gebruik(t)en allebei de dubbele punt Tquote:
Prachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
Even voor het dramatische effect, de rouwkaart:
[ afbeelding ]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevahquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Toto gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
ik geloof allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Allemaal gebanned? Waarom!!??quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevah
[ afbeelding]afbeelding ]
Die gelooft allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
Mooi gedaan. Zou hem rondtweeten als ik twitter had.
is nie meer actief johquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.quote:
K-woord ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
is al aan maand ofzo :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.
Raar ik check wel elke dag dusquote:
Wat hebben ze precies gezegd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
oei nou sorry danquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar ik check wel elke dag dus
geen idee, maar voorzichtigheidshalve wil ik nog even melden dat Fylax echt een leuk kindje isquote:
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.quote:
kom vechtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe snel jullie tegen elkaar keren, mooi om te zien.
Der_man. Doe niet zo kkgay, vertel het even.quote:
Ik ben niet gevraagdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.
Doe normaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
HAHAHAHA GUUS EEN BAN HIHI PARDY TIMEE!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh god, nog een kindje, leuk doen jongensquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik voelde mijn naam dus even inloggen op FOK! en ja hoor, het gaat over mij.quote:
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die krijg ik alleen als ik met een vrouw moet pratenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer herman, dadelijk krijg je nog een astma aanval.
quote:
Waarom is hij gebanned?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god, nog een kindje, leuk doen jongens
Hoezo heb ik nu weer een combo verbroken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.
Ja lach maar. Vind je grappig he.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Omdat jij dom bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Ja, prima timing enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja lach maar. Vind je grappig he.
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Hoort bij een meesteruserquote:
Ik heb de kaart ook in blanco.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Deze moet ook in de volgende OP.
Ja makes sense wel,.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?
dat heb je al gezegdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
'FREE VB'quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Ik ga niet gebanned worden, ik vind Fylax tof jonguh, ik zou mijn eigen kind opofferen voor Fylax... Fylax is gaaf manquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de kaart ook in blanco.
Mochten er weer een serie geliefde users naar de banvelden gestuurd worden:
[ afbeelding ]
alle overleden personen staan in de OPquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Hij is beverton, dat je dat niet wistquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Nee, verrekteboer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Als dat beverton was zou hij niet zo achterlijk gemeen tegen mij doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is beverton, dat je dat niet wist
Ja daarom maakt voederbietel een ander account aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle overleden personen staan in de OP
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flikker gewoon op, kneus
Ik ben je moeder, en je moet naar bed...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als dat beverton was zou hij niet zo achterlijk gemeen tegen mij doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.
Oke tijd om te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben je moeder, en je moet naar bed...
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Chai het volgende:
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Mooi haar, mooi kleertjes, chique ook, alleen het hoofd dat kan wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Je mag wel wat vrolijker kijken de volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag wel wat vrolijker kijken de volgende keer
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Mooie bloemertjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Over het formaat staat niks in de OP.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
Klein formaat die foto zeg. Zo kan ik niks vinden om op te fappen.
je iets aantrekken van de OPquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Over het formaat staat niks in de OP.
Ik heb geen zin in een ban de komende maanden ivm uren op kantoor en ik ben niet productief genoeg om 8/5 iedere minuut aan het werk te zijn. Daar is mijn concentratiespanne niet lang genoeg voor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
je iets aantrekken van de OP_!!!!!!!!!!!!!!
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.mooi tafelkleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.![]()
hee veerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Allemaal een ban gekregen vanwege die kleine snotaap? Hahaha sadness alom weer dus
welke snotaap???quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Allemaal een ban gekregen vanwege die kleine snotaap? Hahaha sadness alom weer dus
Helaas is je aantal luisteraars verminderd met 50%.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
HET IS OFFICIEEL. MORGEN KAN MEN INBELLEN BIJ RADIO KLB.
beter bellen alle gebandenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik weet niet. Zit niet 24/7 in sc klbquote:
Nee en ik wel zekerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zit niet 24/7 in sc klb
Wat heeft die uitgespookt dan?
Misschien willen ze nog wel een lief woordje doen voor fylax, als hij mee luistertquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een berichtje doorgestuurd.
Tot zover ik weet zijn TARDIS. en BT banned omdat er iemand aan het snitchen is geweest. De rest om met een verboden woord te schelden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee en ik wel zekerIk las het hierboven toevallig net, maar ik heb dus ook geen idee wat er gebeurt is verder
Crewbash zeker of zo.quote:
Snitchen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Tot zover ik weet zijn TARDIS. en BT banned omdat er iemand aan het snitchen is geweest. De rest om met een verboden woord te schelden.
Zou zomaar kunnen, die zei ook een onaardig woord.quote:
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
oh, jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Crewbash zeker of zo.
Je lult.
housesoftheholy
hahahaha .. zeker de leukste thuis?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.
zij verdiende juist met haar "fascistisch beleid " uitsprakenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Crewbash zeker of zo.
Je lult.
housesoftheholy
Die cam gaat heul niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.
Wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha .. zeker de leukste thuis?
TR's maken ja, zielig vind ik dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Snitchen?
Ik weet het vast wel.
Ben ook een paar keer gebanned om een 'verboden woord' te gebruiken tegen mods![]()
![]()
Bestaat ChatRoulette nog?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.
Weet ik niet, vast wel, maar ik geloof niet dat die penissen nog tolereren.quote:
Daar niet elke dag live aftrekkenquote:
We zullen morgen zien wie de leukste is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef remi1986 het volgende:
weet ik eigenlijk ook niet, vond ik leuk om te vragen
Aftrekken op piemelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daar niet elke dag live aftrekken_!
ik niet, want heb geen skypequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zullen morgen zien wie de leukste is.
Ik zei toch dat hij fag is.quote:
Ja, mijn (derde) beste vriend is gewoon homoquote:
Staan er al mensen op de lijst om te bellen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zullen morgen zien wie de leukste is.
Hij is nog steeds dezelfde persoon alleen niet bukken waar hij bij is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn beste vriend is gewoon homo
Ik heb de gebande een berichtje gestuurd. Ik weet dat bijv. voederbietel wel zou willen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef eend112 het volgende:
Staan er al mensen op de lijst om te bellen?
hehe al die moeite voor niksquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME EN IK WILDE PER SE JOU.
Dan ga ik zeker luisterenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb de gebande een berichtje gestuurd. Ik weet dat bijv. voederbietel wel zou willen.
Ik moest lachenquote:
Ik ben er nog. ;$quote:
Gelukkig :$quote:
watquote:
Shiiitquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even funnier when you imagine the arm is the girl on the right's
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn hequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Baal dat ik geen ijs in huis heb, nu kan ik geen milkshake maken.
M'n ma had laatst rozijnen ingelegd in vieux, fucking lekker door pannenkoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Nog 1 minquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn he
Arme housesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb verlamde beenspieren en moet straks de trap af bij het station
Ja kutlevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn he
Nee man, wat een onzin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Koopt er hier iemand trouwens wel eens biologisch? Ik echt nooit. #vreklife
alleen als het in de aanbieding isquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Koopt er hier iemand trouwens wel eens biologisch? Ik echt nooit. #vreklife
Ik alleen toen je voor ¤12,50 biologisch boodschappen kon doen laatst, met de Postcodeloterij oid.
ja in Amsterdam misschien ... maar hier is na 22:00 niks meer open (ja een tankstation misschien)quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog 1 min. En anders avondwinkels
.
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label mocht rocken.quote:
Geen aanbiedingenjager zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen als het in de aanbieding is
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso ben je niet goed bij je snikkel als je biologische shit koopt. Doe normaal.
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitchquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso ben je niet goed bij je snikkel als je biologische shit koopt. Doe normaal.
Ik leef voor AH hamsterwekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label moet rocken.
[..]
Geen aanbiedingenjager zijn.
Wat plaats jij mijn foto? :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.ijsenspijs.nl/online-bestellenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Wow, sherlockquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
In FOK!Userfoto's heb je maar 1x gepost?
https://www.thuisserver.n(...)ds=all&forum_id[]=76
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label moet rocken.
[..]
Geen aanbiedingenjager zijn.
heeequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazen
Jij bent sowieso niet goed bij je snikkel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitch![]()
"Fabricanten"quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazen
Veer pls. Alle garnalen zijn toch biologisch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitch![]()
:squote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.
Ik heb gewoon een hele voorraad thuis. Dan hoef ik niet zo vaak naar de supermarkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik leef voor AH hamsterweken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |