oh god, nog een kindje, leuk doen jongensquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
HAHAHAHA GUUS EEN BAN HIHI PARDY TIMEE!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.
Ja ik voelde mijn naam dus even inloggen op FOK! en ja hoor, het gaat over mij.quote:
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die krijg ik alleen als ik met een vrouw moet pratenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer herman, dadelijk krijg je nog een astma aanval.
quote:
Waarom is hij gebanned?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god, nog een kindje, leuk doen jongens
Hoezo heb ik nu weer een combo verbroken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.
Ja lach maar. Vind je grappig he.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Omdat jij dom bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Ja, prima timing enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja lach maar. Vind je grappig he.
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Hoort bij een meesteruserquote:
Ik heb de kaart ook in blanco.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Deze moet ook in de volgende OP.
Ja makes sense wel,.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?
dat heb je al gezegdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
'FREE VB'quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Ik ga niet gebanned worden, ik vind Fylax tof jonguh, ik zou mijn eigen kind opofferen voor Fylax... Fylax is gaaf manquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de kaart ook in blanco.
Mochten er weer een serie geliefde users naar de banvelden gestuurd worden:
[ afbeelding ]
alle overleden personen staan in de OPquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Hij is beverton, dat je dat niet wistquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Nee, verrekteboer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Als dat beverton was zou hij niet zo achterlijk gemeen tegen mij doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is beverton, dat je dat niet wist
Ja daarom maakt voederbietel een ander account aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle overleden personen staan in de OP
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flikker gewoon op, kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |