Die gelooft allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
Mooi gedaan. Zou hem rondtweeten als ik twitter had.
is nie meer actief johquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.quote:
K-woord ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
is al aan maand ofzo :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.
Raar ik check wel elke dag dusquote:
Wat hebben ze precies gezegd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
oei nou sorry danquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar ik check wel elke dag dus
geen idee, maar voorzichtigheidshalve wil ik nog even melden dat Fylax echt een leuk kindje isquote:
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.quote:
kom vechtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe snel jullie tegen elkaar keren, mooi om te zien.
Der_man. Doe niet zo kkgay, vertel het even.quote:
Ik ben niet gevraagdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.
Doe normaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
HAHAHAHA GUUS EEN BAN HIHI PARDY TIMEE!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |