Heb je de afgelopen dagen iets gezegd dat Fylax als beledigend heeft kunnen ervaren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Aan mij is nooit iets fris.
Kom account even niet op.Problemen met email veranderen, gaat goedkomen
wat godverdomme is dat nu al voorbijquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier staat dat jij geen abbo hebt
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jij hebt me al zo vaak afgewezen.... ik heb me zo vaak huilend afgetrokken op jouw avatar... ik krijg geen voet aan de grond bij je, en nu dit?????
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat godverdomme is dat nu al voorbij
ik vraag niet, IK EIS!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
Jij bent toch ook minderjarig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :s
en ik speel hard to get, dat weet je toch
alleen in weekendenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook minderjarig?
Op 15 april wordt ze meerderjarigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle tweequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel meequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Sorry, Klaploperquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen dat Game of Thrones vragen stellen in de quiz.
BB wel GOT nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle twee
of jij bent vroeg oudquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel mee
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Geinige woordspeling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
BB wel GOT nietwe konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
hoeveel afleveringen geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
we konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
3quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen geprobeerd?
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
dat was paar jaar geleden :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
Het is maar een verhaaltjequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
Is in de serie ook de bedoeling dat ze op een jongetje lijkt met d'r kleren en kortere haar dus je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Normaal zou ik het nooit raden, maar jullie gebruik(t)en allebei de dubbele punt Tquote:
Prachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
Even voor het dramatische effect, de rouwkaart:
[ afbeelding ]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevahquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Toto gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
ik geloof allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Allemaal gebanned? Waarom!!??quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevah
[ afbeelding]afbeelding ]
Die gelooft allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
Mooi gedaan. Zou hem rondtweeten als ik twitter had.
is nie meer actief johquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan Hermann mooi doen met zijn FOK! twitter.
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.quote:
K-woord ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
is al aan maand ofzo :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat snel in deze drukke tijden dus. Zonde. Eindelijk een Twitter gebruiker met inhoud.
Raar ik check wel elke dag dusquote:
Wat hebben ze precies gezegd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet leuk doen tegen Fylax (toffe gozer) levert ban op
oei nou sorry danquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar ik check wel elke dag dus
geen idee, maar voorzichtigheidshalve wil ik nog even melden dat Fylax echt een leuk kindje isquote:
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.quote:
kom vechtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Gridlok het volgende:
Hoe snel jullie tegen elkaar keren, mooi om te zien.
Der_man. Doe niet zo kkgay, vertel het even.quote:
Ik ben niet gevraagdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Getrouwd met Paus en op kontseksvakantie.
Doe normaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
HAHAHAHA GUUS EEN BAN HIHI PARDY TIMEE!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh god, nog een kindje, leuk doen jongensquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik voelde mijn naam dus even inloggen op FOK! en ja hoor, het gaat over mij.quote:
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die krijg ik alleen als ik met een vrouw moet pratenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer herman, dadelijk krijg je nog een astma aanval.
quote:
Waarom is hij gebanned?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god, nog een kindje, leuk doen jongens
Hoezo heb ik nu weer een combo verbroken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij past wel bij Fylax. Vanochtend ook een hele combo-lijn met quotes opeens laten verwijderen.
Ja lach maar. Vind je grappig he.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Omdat jij dom bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Waarom is hij gebanned?
Ja, prima timing enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Ja lach maar. Vind je grappig he.
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Hoort bij een meesteruserquote:
Ik heb de kaart ook in blanco.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Deze moet ook in de volgende OP.
Ja makes sense wel,.quote:
flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloontje van een van de gebanden in kwestie?
dat heb je al gezegdquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
'FREE VB'quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker gewoon op, kneus
Ik ga niet gebanned worden, ik vind Fylax tof jonguh, ik zou mijn eigen kind opofferen voor Fylax... Fylax is gaaf manquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de kaart ook in blanco.
Mochten er weer een serie geliefde users naar de banvelden gestuurd worden:
[ afbeelding ]
alle overleden personen staan in de OPquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Hij is beverton, dat je dat niet wistquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Nee, verrekteboer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Flikker gewoon op, kneusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
'FREE VB'
laat me raden:
voederbietel
Als dat beverton was zou hij niet zo achterlijk gemeen tegen mij doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is beverton, dat je dat niet wist
Ja daarom maakt voederbietel een ander account aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle overleden personen staan in de OP
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flikker gewoon op, kneus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |