Heb je de afgelopen dagen iets gezegd dat Fylax als beledigend heeft kunnen ervaren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Aan mij is nooit iets fris.
Kom account even niet op.Problemen met email veranderen, gaat goedkomen
wat godverdomme is dat nu al voorbijquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier staat dat jij geen abbo hebt
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jij hebt me al zo vaak afgewezen.... ik heb me zo vaak huilend afgetrokken op jouw avatar... ik krijg geen voet aan de grond bij je, en nu dit?????
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat godverdomme is dat nu al voorbij
ik vraag niet, IK EIS!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
Jij bent toch ook minderjarig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow het meisje in mijn avatar is minderjarig :s
en ik speel hard to get, dat weet je toch
alleen in weekendenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook minderjarig?
Op 15 april wordt ze meerderjarigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol dacht altijd dat het een kerel was.
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle tweequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel meequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet meekomen met jullie youngsters
Sorry, Klaploperquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen dat Game of Thrones vragen stellen in de quiz.
BB wel GOT nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je breaking bad hebt gezien dan moet je toch ook game of thrones kijken, je kijkt of geen van beide of alle twee
of jij bent vroeg oudquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet dus het valt denk ik wel mee
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Geinige woordspeling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
BB wel GOT nietwe konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
hoeveel afleveringen geprobeerd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
we konden er niet inkomen, vonden er geen fuck aan
3quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen geprobeerd?
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
dat was paar jaar geleden :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dit lekker vindt vind je fylax ook lekker
Het is maar een verhaaltjequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat meisjes die geen enkele vriendin hebben omdat vrouwen zo achterbaks zijn een klein beetje liegen hè? Ze zijn niet dat ene unieke sneeuwvlokje, dus ze hadden best vrienden kunnen worden met een andere toffe vrouwpersoon.
Is in de serie ook de bedoeling dat ze op een jongetje lijkt met d'r kleren en kortere haar dus je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ontken niet dat ze er androgyn uitziet in jouw UI.
Normaal zou ik het nooit raden, maar jullie gebruik(t)en allebei de dubbele punt Tquote:
Prachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
Even voor het dramatische effect, de rouwkaart:
[ afbeelding ]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevahquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Toto gemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
ik geloof allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een quote.
En onze Herman zie ik het nog geloven ook.
Allemaal gebanned? Waarom!!??quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Share deze post #FREETHEBANNED in our hearts forevah
[ afbeelding]afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |