Misschien willen ze nog wel een lief woordje doen voor fylax, als hij mee luistertquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een berichtje doorgestuurd.
Tot zover ik weet zijn TARDIS. en BT banned omdat er iemand aan het snitchen is geweest. De rest om met een verboden woord te schelden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee en ik wel zekerIk las het hierboven toevallig net, maar ik heb dus ook geen idee wat er gebeurt is verder
Crewbash zeker of zo.quote:
Snitchen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Tot zover ik weet zijn TARDIS. en BT banned omdat er iemand aan het snitchen is geweest. De rest om met een verboden woord te schelden.
Zou zomaar kunnen, die zei ook een onaardig woord.quote:
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
HET IS OFFICIEEL. MORGEN KAN MEN INBELLEN BIJ RADIO KLB.
oh, jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Crewbash zeker of zo.
Je lult.
housesoftheholy
hahahaha .. zeker de leukste thuis?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij morgen in de uitzending wil, voeg dan "hoink581" toe op Skype.
zij verdiende juist met haar "fascistisch beleid " uitsprakenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Crewbash zeker of zo.
Je lult.
housesoftheholy
Die cam gaat heul niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.
Wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha .. zeker de leukste thuis?
TR's maken ja, zielig vind ik dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Snitchen?
Ik weet het vast wel.
Ben ook een paar keer gebanned om een 'verboden woord' te gebruiken tegen mods![]()
![]()
Bestaat ChatRoulette nog?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je ook naakt voor de cam dan? Ik Skype alleen bij mensen die naakt voor de cam zitten, al dan niet tegen betaling van mijn kant.
Weet ik niet, vast wel, maar ik geloof niet dat die penissen nog tolereren.quote:
Daar niet elke dag live aftrekkenquote:
We zullen morgen zien wie de leukste is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef remi1986 het volgende:
weet ik eigenlijk ook niet, vond ik leuk om te vragen
Aftrekken op piemelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daar niet elke dag live aftrekken_!
ik niet, want heb geen skypequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zullen morgen zien wie de leukste is.
Ik zei toch dat hij fag is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |