Ik ben je moeder, en je moet naar bed...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als dat beverton was zou hij niet zo achterlijk gemeen tegen mij doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.
Oke tijd om te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben je moeder, en je moet naar bed...
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Chai het volgende:
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Mooi haar, mooi kleertjes, chique ook, alleen het hoofd dat kan wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Je mag wel wat vrolijker kijken de volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je mag wel wat vrolijker kijken de volgende keer
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.Mooie bloemertjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Over het formaat staat niks in de OP.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:32 schreef Catkiller het volgende:
Klein formaat die foto zeg. Zo kan ik niks vinden om op te fappen.
je iets aantrekken van de OPquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Over het formaat staat niks in de OP.
Ik heb geen zin in een ban de komende maanden ivm uren op kantoor en ik ben niet productief genoeg om 8/5 iedere minuut aan het werk te zijn. Daar is mijn concentratiespanne niet lang genoeg voor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
je iets aantrekken van de OP_!!!!!!!!!!!!!!
Zal ik dan maar even de huisregels naleven voordat ik daar een ban voor krijg.mooi tafelkleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat voederbietel er niet is om me bemoedigend toe te spreken ben nogal onzeker over mijn pixels.![]()
hee veerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Allemaal een ban gekregen vanwege die kleine snotaap? Hahaha sadness alom weer dus
welke snotaap???quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Allemaal een ban gekregen vanwege die kleine snotaap? Hahaha sadness alom weer dus
Helaas is je aantal luisteraars verminderd met 50%.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
HET IS OFFICIEEL. MORGEN KAN MEN INBELLEN BIJ RADIO KLB.
beter bellen alle gebandenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef hoink581 het volgende:
HET IS OFFICIEEL. MORGEN KAN MEN INBELLEN BIJ RADIO KLB.
Ik weet niet. Zit niet 24/7 in sc klbquote:
Nee en ik wel zekerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zit niet 24/7 in sc klb
Wat heeft die uitgespookt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |