Het lijkt wel massamoord!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom eens met wat beters verdommequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was echt gemeen, derhalve TR gemacht
dikzak
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)korea-cannabis-metroHm oké. Zou alsnog liever in Noord-Korea wonen dan in het kalifaat van IS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees zeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee,quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom eens met wat beters verdomme
Welke user zien jullie het liefste hier weer terugkeren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Welke user zien jullie het liefste hier weer terugkeren?
ik mis ze geen van allen eigenlijk ahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
De eerste 2 dagen dat ik ziek ben krijg ik niks. Mijn werkgever regelt verder niks, ben al blij dat ik iets krijg van de overheidquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja toe maar weer, kan ik een beetje voor jou aan het werk
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
sociosquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
oh nee die mag op zich wel wegblijvenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bedoel je hzaw? lullig voor de rest wel dat je dat zegt
Chriz2kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijk).
Daar laten ze het vast niet bij zittenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Betreffende admin voor het tribunaal wegens genocide
Ik neig ook nog steeds naar Noord-Korea,quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Zou alsnog liever in Noord-Korea wonen dan in het kalifaat van IS.
die lurkt nu mee is is kaolo mad dat hij hier niet op kan reagerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee die mag op zich wel wegblijven
Nou zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik mis ze geen van allen eigenlijk ahaha
Hi lurker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijk).
Alleen die van BT is jammerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was fatoe. vind een van die bans wel terecht maar goed.
Maak ook maar grapje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had toevallig tab openstaan hoor. #voorintimi
woo kan je me die woorde ook leren fatoe enso vet coolquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke danquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere klapjosti weet wat fatoe betekentquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
woo kan je me die woorde ook leren fatoe enso vet cool
:squote:
Als het zo door gaat, kan je je beter afvragen wie er geen ban heeftquote:
Ja, kom mijn kutaccount niet op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen paniek mensen. Snitch heeft nog niet, ik herhaal nog niet, bij mij toegeslagen. Daarom is gelukkig deze aardige haxballspeler gewoon beschikbaar
En willoow2??? Mijn ocd speelt op
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij heel blij wordt als hij dit leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |