GOED PUNTENquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
Zeg die huishoudelijke regel hè, waarom houden de meiskes zich daar niet aan?
Age of Empires 2quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Age of Empires 2 games kijken geniet ik meer van dan het zelf spelen
dan ga ik maar even terugzoeken om daarvan een TR te makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
was mij eerder vandaag ook al gelukt
Omdat ze mensen die de regels niet naleven niet hard genoeg bannen, zoals die vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
Heb ik al eens gedaan in US.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze mensen die de regels niet naleven niet hard genoeg bannen, zoals die vrouwen bijvoorbeeld.
Wat ordinair weer hans we zitten niet bij sbs6quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepostquote:
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef BozeHaas het volgende:
Maar nog steeds, kijken hoe een ander een spel speeltHerman kijkt zeker ook pewdiepie en Enzo Knol
Competitief kijk ik dan wel eens bij ZeroEmpires. Zelf zo spelen is niet te doen en het is belachelijk Hoe spannend kleine kut gevechtjes soms zijnquote:
Kijk je ook naar Lekker Spelen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijn
ze wil gewoon bietje aandacht en nu ben jij de volgende die haar dat mag gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepost
kweenie maar vind het wel herman humorquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijn
link of foto in DM.quote:
Trap ik niet in, op die manier creëer je mapima's enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze wil gewoon bietje aandacht en nu ben jij de volgende die haar dat mag geven
Lekker Spelen zijn echt grappig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nederlandse youtubers heb ik dikke hekel aan
ervaring mee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom denk jij dat iedere youtuber ooit dezelfde humor heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kweenie maar vind het wel herman humor
We besparen je werk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, gewoon lekker links laten liggenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trap ik niet in, op die manier creëer je mapima's enzo.
Nee, toch weet half FOK! al hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepost
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nooit gekeken maar speelde het vroeger altijd, keek wel een keer naar pro potjes van Super Smash Melee, was wel leuk om te zien voor een keertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Competitief kijk ik dan wel eens bij ZeroEmpires. Zelf zo spelen is niet te doen en het is belachelijk Hoe spannend kleine kut gevechtjes soms zijn
welke helft?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, toch weet half FOK! al hoe ik eruit zie
[..]
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaat
van mij mag je de waterpokken krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Willoow2 het volgende:
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaat
Haha Voederbietel is jaloersquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig betekent dat een extra dag met je twee perfecte eigen kinderen, je twee volledig aangenomen kinderen, je super knappe Viking waar je heel erg veel seks mee hebt lekker bankhangen in je super goedkope huis in Denemarken terwijl je tevreden al rokend slappe artikelen leest over gezondheid en vrouwenrechten en als het even mee zit heb je vanmiddag nog net tijd een perongelukke decolleté foto te maken én te posten.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, want mortaxx komt bijna terug
Over een prijs is zeker niet gesproken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon haal me op bij schiphol? Ik ga bij Etsu wonen
omdat het sowieso achterlijke publiek heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk jij dat iedere youtuber ooit dezelfde humor heeft
qftquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat het sowieso achterlijke publiek heeft
durf je wel he, gebande quotenquote:
trquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van mij mag je de waterpokken krijgen
Wat insemineer je hiermeequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een prijs is zeker niet gesproken?
Kneus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Rapporten? Ik ben Homeland aan het kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij onderhand geen muisarm van al dat rapporten?
om te leren van andere verraders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rapporten? Ik ben Homeland aan het kijken.
HOU OP MET MIJN SHIT TE GEBRUIKEN JEETJE PR GEMAAKTquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat het sowieso achterlijke publiek heeft
maar... iedere youtuber heeft een ander publiek. ik snap geen ene poep van jullie mentaliteit. kom vechten danquote:
Doe ff normaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een prijs is zeker niet gesproken?
0quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij tijdens je reis eigenlijk geinsemineerd?
Moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij onderhand geen muisarm van al dat rapporten?
Ik zorg wel dat hij de linkjes krijgt.quote:
maak room danquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat hij de linkjes krijgt.
Geen idee, maar half KLB wordt gebanned vandaag.quote:
nah nu ff nietquote:
te vaak om haxball gezeurtquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, maar half KLB wordt gebanned vandaag.
tering gebruikenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de tering wat triest
Godverdommequote:
Met mijn tr werd niks gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de tering wat triest
jepquote:
Pardon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de scène waar jij en etsu in verkeren heb je daar geen last van
Nu nog niet iig.quote:
Doe ff rustigquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man
wil je dat ze worden gejat ofzo
nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat hier allemaal aan de hand is?
Het escaleert volledig uit de hand allemaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
voederbietel en hzawquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
wie zijn geband dan? tardis, BT, toto, guus, ?? en ?? ?
eens *quote:
hzaw en voederbietelquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
wie zijn geband dan? tardis, BT, toto, guus, ?? en ?? ?
Één iemand kreeg een ban voor met kanker lopen schelden, de rest ging lekker lopen provoceren. Of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
mogen we niet besprekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oké, en waarom zijn al die lieden ge-banned?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Waarom voederbietel nou weer?![]()
Kan ik wel BF4 met hem spelen
Het schijnt dat zij allemaal een ding gemeen hebben: Fylax.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oké, en waarom zijn al die lieden ge-banned?
nou doei hequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Waarom voederbietel nou weer?![]()
Kan ik wel BF4 met hem spelen
Nope.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wist wel dat het over mij ging vandaar
of Hermanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat zij allemaal een ding gemeen hebben: Fylax.
niet eens om wat ik vrijdag tegen je zei? Hmm, wel verwacht. Nee maar blij dat je iig niet om mij weg was gegaan (dat werd eerst gezegd namelijk).quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nope.
Had een tr gedaan op Netsplitter.
dat zullen we gaan zien :squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
care, sta op goede voet met de mods hier
nee niet jij ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens niet als een jankende afgewezen bitch man, koetjestriest dit, eng ventje
doe eens ff normaal man. Dat hele gedoe met Willoow en mij is door de rest opgeblazen. Voor de rest loop ik alleen maar te auwehoerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens niet als een jankende afgewezen bitch man, kktriest dit, eng ventje
samenvattng: fylaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Chai het volgende:
Iemand een samenvatting van alle bans en kloons en Braddies?
je hapt wel heel fanatiekquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe eens ff normaal man. Dat hele gedoe met Willoow en mij is door de rest opgeblazen. Voor de rest loop ik alleen maar te auwehoeren
dus het is eigenlijk allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
Dit was niet helemaal wat ik in gedachte had toen ik laatst zei dat er nooit meer iets gebeurt hier.
Het is jouw schuld vieze junk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
Dit was niet helemaal wat ik in gedachte had toen ik laatst zei dat er nooit meer iets gebeurt hier.
Het spijt me.quote:
ja ff de boel recht zettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hapt wel heel fanatiek
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet eens om wat ik vrijdag tegen je zei? Hmm, wel verwacht. Nee maar blij dat je iig niet om mij weg was gegaan (dat werd eerst gezegd namelijk).
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)
Ik was ook nooit weggegaanGa toch ook geen zelfmoord plegen als iemand in RL dat tegen mij zegt?
(kutvergelijking)
Ben srs ziekWilde eigenlijk pretenderen alsof ik opeens leven heb
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)
Ik was ook nooit weggegaanGa toch ook geen zelfmoord plegen als iemand in RL dat tegen mij zegt?
(kutvergelijking)
Ben srs ziekWilde eigenlijk pretenderen alsof ik opeens leven heb
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wiequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
ja, de vorige 20 SC'squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van de escalaties tijdens mijn afwezigheid
ja 6 manquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
quote:
Jeetje wat kinderachtig zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wie
remlofquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jeetje wat kinderachtig zeg![]()
Wie dan?
Is al goed joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!
als je er wel was achtergegaan waren ze misschien daarmee bezig geweest ipv al deze bansquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)
nee link is die princesquote:
Tardis hzaw guus voeder BT Totoquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jeetje wat kinderachtig zeg![]()
Wie dan?
hehehequote:
gvdquote:
Was vroeger FA, chille gast wel.quote:
Valse tussenstandquote:
Ik mis Pharkus hierquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was vroeger FA, chille gast wel.
Jij zou je toch nooit door je vaderlijke gevoelens laten leiden bij zo'n aarslikkend pubertje? Die is niet zielig en gepest en weerloos, die kan prima zelf op zijn flikker krijgen en dan krijgt de rest die nu geband is alleen een note.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wie
Pff, zeker fylax weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Tardis hzaw guus voeder BT Toto
Pharkus is er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ik mis Pharkus hierDie weet altijd de boel te bedaren zonder bans uit te delen
hapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
haphoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hapja moet toch ergens over praten...blijft niet veel over zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet jij bent gamenerdje dus ik trap hier niet in sahbiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of link
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja moet toch ergens over praten...blijft niet veel over zo
ik pak je met de triforce en een deku nootje ahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet jij bent gamenerdje dus ik trap hier niet in sahbi
Zelda is dus de prinses.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of link
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik pak je met de triforce en een deku nootje ahaha
Naar de shop gelopen, verder helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nou oké.. Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
Hee willow doe je weer mee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Noord-Korea want daar is wiet legaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
Zouden jullie liever in Noord-Korea of in het kalifaat van IS wonen?
Nietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
heel hard gewerkt geFOK!edquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
haha raap me opquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Willen alle users die vanaf nu geband worden daar even melding van maken hier?
Oh, wacht.
Hahaha.
Haha.
Ha.
Inb4 deadprez: "ijzersterk"
Kalifaat van ISquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
oh das kutquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb mijn ingewanden uitgekotst vandaag.
ja hou nu maar op met trollen Hermann, nu niet leuk meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog die kleine groene elf, ganondorf geloof ik
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
wat. Grapje toch?quote:
Volgens mij heb je nu écht een gezicht als die trieste smiley...quote:
moeilijk veel posts gerapporteerd, in mijn vuistje gegrinnikt toen een voor een de bans kwamenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meeren mijn aquarium moest ik in het magazijn zetten want mijn bureau is niet mijn bureau meer en misschien houdt niet iedereen van visjes
![]()
En dus ik heb echt een tyfus week... ik zit nu tissne allemaal mogooltjes en moet flexen... en flexen is echt kut
sorry wist niet dat het je zo verdrietig maakte :squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hou nu maar op met trollen Hermann, nu niet leuk meer
hjb je bent gwn jellyquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
skkl probeer je sletjes te regele op fok ofzo
Thx.quote:
Ik ben ook zo'n kut flexwerkerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meeren mijn aquarium moest ik in het magazijn zetten want mijn bureau is niet mijn bureau meer en misschien houdt niet iedereen van visjes
![]()
En dus ik heb echt een tyfus week... ik zit nu tissne allemaal mogooltjes en moet flexen... en flexen is echt kut
Interessante vraag. Ik kan echt niet kiezenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja het zit me echt hoog en hoopte op wat medeleven
dikzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, zie mijn post in het topic van bami-pownerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Noord-Korea want daar is wiet legaal.
Linkje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, zie mijn post in het topic van bami-powner
Ik heb wel een vaste plek met mooie pennenhouder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel een vaste plek met mooie pennenhouder.
[ afbeelding ]
chronische ziekte grappig ditquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kDat was echt gemeen, derhalve TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikzak
Ja, was echt kutleef.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ook alleen om te zeggen dat je ging werken
http://www.theguardian.co(...)korea-cannabis-metroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees ze![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Remqo het volgende:
Was even naar de winkel en wezen koken, ik heb wat gemist begrijp ik.
Stagiair die het beter voor elkaar heeft dan ik, en hoe kom je aan dat beeldje van mij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja toe maar weer, kan ik een beetje voor jou aan het werkquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ja, was echt kutleef.
Nou kan ik lekker geld beuren van de overheid door ziekmelding
Het lijkt wel massamoord!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom eens met wat beters verdommequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was echt gemeen, derhalve TR gemacht
dikzak
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)korea-cannabis-metroHm oké. Zou alsnog liever in Noord-Korea wonen dan in het kalifaat van IS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees zeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee,quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom eens met wat beters verdomme
Welke user zien jullie het liefste hier weer terugkeren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Welke user zien jullie het liefste hier weer terugkeren?
ik mis ze geen van allen eigenlijk ahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
De eerste 2 dagen dat ik ziek ben krijg ik niks. Mijn werkgever regelt verder niks, ben al blij dat ik iets krijg van de overheidquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja toe maar weer, kan ik een beetje voor jou aan het werk
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
sociosquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
oh nee die mag op zich wel wegblijvenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
bedoel je hzaw? lullig voor de rest wel dat je dat zegt
Chriz2kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijk).
Daar laten ze het vast niet bij zittenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Betreffende admin voor het tribunaal wegens genocide
Ik neig ook nog steeds naar Noord-Korea,quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Zou alsnog liever in Noord-Korea wonen dan in het kalifaat van IS.
die lurkt nu mee is is kaolo mad dat hij hier niet op kan reagerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee die mag op zich wel wegblijven
Nou zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik mis ze geen van allen eigenlijk ahaha
Hi lurker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allure_, Atomic_FUUU en wd (voor krio dan (s/o), Ioncah namelijk).
Alleen die van BT is jammerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was fatoe. vind een van die bans wel terecht maar goed.
Maak ook maar grapje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had toevallig tab openstaan hoor. #voorintimi
woo kan je me die woorde ook leren fatoe enso vet coolquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke danquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere klapjosti weet wat fatoe betekentquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
woo kan je me die woorde ook leren fatoe enso vet cool
:squote:
Als het zo door gaat, kan je je beter afvragen wie er geen ban heeftquote:
Ja, kom mijn kutaccount niet op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen paniek mensen. Snitch heeft nog niet, ik herhaal nog niet, bij mij toegeslagen. Daarom is gelukkig deze aardige haxballspeler gewoon beschikbaar
En willoow2??? Mijn ocd speelt op
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat hij heel blij wordt als hij dit leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |