ik weet jij bent gamenerdje dus ik trap hier niet in sahbiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of link
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja moet toch ergens over praten...blijft niet veel over zo
ik pak je met de triforce en een deku nootje ahahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet jij bent gamenerdje dus ik trap hier niet in sahbi
Zelda is dus de prinses.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of link
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik pak je met de triforce en een deku nootje ahaha
Naar de shop gelopen, verder helemaal niks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nou oké.. Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
Hee willow doe je weer mee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Noord-Korea want daar is wiet legaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
Zouden jullie liever in Noord-Korea of in het kalifaat van IS wonen?
Nietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
heel hard gewerkt geFOK!edquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
haha raap me opquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Willen alle users die vanaf nu geband worden daar even melding van maken hier?
Oh, wacht.
Hahaha.
Haha.
Ha.
Inb4 deadprez: "ijzersterk"
Kalifaat van ISquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
oh das kutquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb mijn ingewanden uitgekotst vandaag.
ja hou nu maar op met trollen Hermann, nu niet leuk meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog die kleine groene elf, ganondorf geloof ik
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
wat. Grapje toch?quote:
Volgens mij heb je nu écht een gezicht als die trieste smiley...quote:
moeilijk veel posts gerapporteerd, in mijn vuistje gegrinnikt toen een voor een de bans kwamenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meeren mijn aquarium moest ik in het magazijn zetten want mijn bureau is niet mijn bureau meer en misschien houdt niet iedereen van visjes
![]()
En dus ik heb echt een tyfus week... ik zit nu tissne allemaal mogooltjes en moet flexen... en flexen is echt kut
sorry wist niet dat het je zo verdrietig maakte :squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hou nu maar op met trollen Hermann, nu niet leuk meer
hjb je bent gwn jellyquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
skkl probeer je sletjes te regele op fok ofzo
Thx.quote:
Ik ben ook zo'n kut flexwerkerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfusweek, ik had altijd een kantoor, maar sinds deze week is ons bedrijf helemaal over op flexplekken... dus ik heb geen vaste plek meeren mijn aquarium moest ik in het magazijn zetten want mijn bureau is niet mijn bureau meer en misschien houdt niet iedereen van visjes
![]()
En dus ik heb echt een tyfus week... ik zit nu tissne allemaal mogooltjes en moet flexen... en flexen is echt kut
Interessante vraag. Ik kan echt niet kiezenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Stompzinnig het volgende:
kquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja het zit me echt hoog en hoopte op wat medeleven
dikzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, zie mijn post in het topic van bami-pownerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Noord-Korea want daar is wiet legaal.
Linkje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, zie mijn post in het topic van bami-powner
Ik heb wel een vaste plek met mooie pennenhouder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel een vaste plek met mooie pennenhouder.
[ afbeelding ]
chronische ziekte grappig ditquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kDat was echt gemeen, derhalve TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikzak
Ja, was echt kutleef.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ook alleen om te zeggen dat je ging werken
http://www.theguardian.co(...)korea-cannabis-metroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees ze![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Remqo het volgende:
Was even naar de winkel en wezen koken, ik heb wat gemist begrijp ik.
Stagiair die het beter voor elkaar heeft dan ik, en hoe kom je aan dat beeldje van mij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja toe maar weer, kan ik een beetje voor jou aan het werkquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ja, was echt kutleef.
Nou kan ik lekker geld beuren van de overheid door ziekmelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |