ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)
Ik was ook nooit weggegaanGa toch ook geen zelfmoord plegen als iemand in RL dat tegen mij zegt?
(kutvergelijking)
Ben srs ziekWilde eigenlijk pretenderen alsof ik opeens leven heb
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wiequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
ja, de vorige 20 SC'squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van de escalaties tijdens mijn afwezigheid
ja 6 manquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
quote:
Jeetje wat kinderachtig zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wie
remlofquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jeetje wat kinderachtig zeg![]()
Wie dan?
Is al goed joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!
als je er wel was achtergegaan waren ze misschien daarmee bezig geweest ipv al deze bansquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)
nee link is die princesquote:
Tardis hzaw guus voeder BT Totoquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jeetje wat kinderachtig zeg![]()
Wie dan?
hehehequote:
gvdquote:
Was vroeger FA, chille gast wel.quote:
Valse tussenstandquote:
Ik mis Pharkus hierquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was vroeger FA, chille gast wel.
Jij zou je toch nooit door je vaderlijke gevoelens laten leiden bij zo'n aarslikkend pubertje? Die is niet zielig en gepest en weerloos, die kan prima zelf op zijn flikker krijgen en dan krijgt de rest die nu geband is alleen een note.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wie
Pff, zeker fylax weerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Tardis hzaw guus voeder BT Toto
Pharkus is er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ik mis Pharkus hierDie weet altijd de boel te bedaren zonder bans uit te delen
hapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
haphoezo het heet toch legend of zelda en niet legend of linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hapja moet toch ergens over praten...blijft niet veel over zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |