ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)
Ik was ook nooit weggegaanGa toch ook geen zelfmoord plegen als iemand in RL dat tegen mij zegt?
(kutvergelijking)
Ben srs ziekWilde eigenlijk pretenderen alsof ik opeens leven heb
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wiequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
ja, de vorige 20 SC'squote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van de escalaties tijdens mijn afwezigheid
ja 6 manquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
Wat lees ik nou? Zijn er nog meer mensen geband?
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
quote:
Jeetje wat kinderachtig zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bergen... er is een admin met een heel kort lontje bezig... ik heb ook wel een vermoeden wie
remlofquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jeetje wat kinderachtig zeg![]()
Wie dan?
Is al goed joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja nog excuses wat ik zei vrijdag. En beterschap uiteraard!
als je er wel was achtergegaan waren ze misschien daarmee bezig geweest ipv al deze bansquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Account op ander e-mail. Verkeerd gegaan. Geen zin op het moment om erachter aan te gaan. (admins hebben toch druk met bannen)
nee link is die princesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |