doe eens ff normaal man. Dat hele gedoe met Willoow en mij is door de rest opgeblazen. Voor de rest loop ik alleen maar te auwehoerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens niet als een jankende afgewezen bitch man, kktriest dit, eng ventje
samenvattng: fylaxquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Chai het volgende:
Iemand een samenvatting van alle bans en kloons en Braddies?
je hapt wel heel fanatiekquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe eens ff normaal man. Dat hele gedoe met Willoow en mij is door de rest opgeblazen. Voor de rest loop ik alleen maar te auwehoeren
dus het is eigenlijk allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
Dit was niet helemaal wat ik in gedachte had toen ik laatst zei dat er nooit meer iets gebeurt hier.
Het is jouw schuld vieze junk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
Dit was niet helemaal wat ik in gedachte had toen ik laatst zei dat er nooit meer iets gebeurt hier.
Het spijt me.quote:
ja ff de boel recht zettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hapt wel heel fanatiek
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet eens om wat ik vrijdag tegen je zei? Hmm, wel verwacht. Nee maar blij dat je iig niet om mij weg was gegaan (dat werd eerst gezegd namelijk).
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een nieuw account aangemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, doe eigenlijk nooit tr's. Alleen voor de gein soms, zoals bij Netsplitter. (kon ie denk ik wel om lachen)
Ik was ook nooit weggegaanGa toch ook geen zelfmoord plegen als iemand in RL dat tegen mij zegt?
(kutvergelijking)
Ben srs ziekWilde eigenlijk pretenderen alsof ik opeens leven heb
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |