Ja. Vrij hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef RingBewoner het volgende:
Een dag extra vrij, hoe is dat een klacht waard?
Omdat ik juist heel graag aan deze opleiding wil beginnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef RingBewoner het volgende:
Een dag extra vrij, hoe is dat een klacht waard?
Welke opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ik juist heel graag aan deze opleiding wil beginnen.
waarschijnlijk ben ik het over een paar weken met je eens.
Ah kijk. Om dan even een vraag te herhalen:quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ik juist heel graag aan deze opleiding wil beginnen.
waarschijnlijk ben ik het over een paar weken met je eens.
quote:
Deens niveau 3 en daarna international sales and marketing management.quote:
Ik vertelde de kinderen dat ik terug naar school ga, vroeg de jongste of ik dan bij haar in de klas kom.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef DeLepelaar het volgende:
Altijd een avontuur voor het eerst naar de kleuterschool.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vertelde de kinderen dat ik terug naar school ga, vroeg de jongste of ik dan bij haar in de klas kom.
Ze was lichtelijk teleurgesteld dat dat niet zo is.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vertelde paar jaar geleden aan nichtje dat ik naar groep 4 ging, dacht ze dus ook dat ik een paar groepen hoger zat
Nawhhhquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vertelde de kinderen dat ik terug naar school ga, vroeg de jongste of ik dan bij haar in de klas kom.
Ze was lichtelijk teleurgesteld dat dat niet zo is.
Mange tak.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig betekent dat een extra dag met je twee perfecte eigen kinderen, je twee volledig aangenomen kinderen, je super knappe Viking waar je heel erg veel seks mee hebt lekker bankhangen in je super goedkope huis in Denemarken terwijl je tevreden al rokend slappe artikelen leest over gezondheid en vrouwenrechten en als het even mee zit heb je vanmiddag nog net tijd een perongelukke decolleté foto te maken én te posten.
Gelukkig betekent dat een extra dag met je twee perfecte eigen kinderen, je twee volledig aangenomen kinderen, je super knappe Viking waar je heel erg veel seks mee hebt lekker bankhangen in je super goedkope huis in Denemarken terwijl je tevreden al rokend slappe artikelen leest over gezondheid en vrouwenrechten en als het even mee zit heb je vanmiddag nog net tijd een perongelukke decolleté foto te maken én te posten.
Je klinkt jaloers, geen mooie eigenschap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou inderdaad graag zelf ook weer roken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, geen mooie eigenschap.
Ik rook al even niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag zelf ook weer roken.
Wel van vreemd gedrag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is er geen sprake van jaloezie.
daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, geen mooie eigenschap.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag zelf ook weer roken.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is er geen sprake van jaloezie.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:
Nee, 3 dagen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
5 dagen in week school snake?
Niet echt gezien het wel langdurig is en op hoog niveau.quote:
Nee, rond dezelfde prijs ongeveer.quote:
Hoelang duurt die opleiding?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet echt gezien het wel langdurig is en op hoog niveau.
Maar ik heb dit eerst nodig om de opleiding international sales and marketing management te doen.
Haha geen idee, ik hield me al niet bezig met het Nederlands koningshuis dus ook niet met het Deense.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Zeg Snake, hoe zit het nou eigenlijk met dat huwelijk tussen Mary en Frederik? Volgens mij loopt dat voor geen meter, of zit ik er naast?
Gemiddeld twee jaar Deens, dan twee jaar internationaal sales and management en dan nog een jaar om mijn Masters te halen.quote:
barney.gifquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Soort van MBO dus...quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gemiddeld twee jaar Deens, dan twee jaar internationaal sales and management en dan nog een jaar om mijn Masters te halen.
dus ik ben nog wel even bezig.
Hbo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |