GOED PUNTENquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
Zeg die huishoudelijke regel hè, waarom houden de meiskes zich daar niet aan?
Age of Empires 2quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Age of Empires 2 games kijken geniet ik meer van dan het zelf spelen
dan ga ik maar even terugzoeken om daarvan een TR te makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
was mij eerder vandaag ook al gelukt
Omdat ze mensen die de regels niet naleven niet hard genoeg bannen, zoals die vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
Heb ik al eens gedaan in US.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze mensen die de regels niet naleven niet hard genoeg bannen, zoals die vrouwen bijvoorbeeld.
Wat ordinair weer hans we zitten niet bij sbs6quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef deadprez het volgende:
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepostquote:
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef BozeHaas het volgende:
Maar nog steeds, kijken hoe een ander een spel speeltHerman kijkt zeker ook pewdiepie en Enzo Knol
Competitief kijk ik dan wel eens bij ZeroEmpires. Zelf zo spelen is niet te doen en het is belachelijk Hoe spannend kleine kut gevechtjes soms zijnquote:
Kijk je ook naar Lekker Spelen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijn
ze wil gewoon bietje aandacht en nu ben jij de volgende die haar dat mag gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepost
kweenie maar vind het wel herman humorquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals ik al zei gaat het niet om het spel zelf, maar om de commentator(en). er zijn miljoenen youtubers, niet doen alsof iedere een mongool is zoals die 2 die jij noemt zijn
link of foto in DM.quote:
Trap ik niet in, op die manier creëer je mapima's enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze wil gewoon bietje aandacht en nu ben jij de volgende die haar dat mag geven
Lekker Spelen zijn echt grappig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nederlandse youtubers heb ik dikke hekel aan
ervaring mee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom denk jij dat iedere youtuber ooit dezelfde humor heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kweenie maar vind het wel herman humor
We besparen je werk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, gewoon lekker links laten liggenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trap ik niet in, op die manier creëer je mapima's enzo.
Nee, toch weet half FOK! al hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoax jij hebt volgens mij nog nooit een foto gepost
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nooit gekeken maar speelde het vroeger altijd, keek wel een keer naar pro potjes van Super Smash Melee, was wel leuk om te zien voor een keertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Competitief kijk ik dan wel eens bij ZeroEmpires. Zelf zo spelen is niet te doen en het is belachelijk Hoe spannend kleine kut gevechtjes soms zijn
welke helft?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Nee, toch weet half FOK! al hoe ik eruit zie
[..]
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaat
van mij mag je de waterpokken krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Willoow2 het volgende:
Je zit er echt mee hé. Hoop dat het snel wat beter met je gaat
Haha Voederbietel is jaloersquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig betekent dat een extra dag met je twee perfecte eigen kinderen, je twee volledig aangenomen kinderen, je super knappe Viking waar je heel erg veel seks mee hebt lekker bankhangen in je super goedkope huis in Denemarken terwijl je tevreden al rokend slappe artikelen leest over gezondheid en vrouwenrechten en als het even mee zit heb je vanmiddag nog net tijd een perongelukke decolleté foto te maken én te posten.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, want mortaxx komt bijna terug
Over een prijs is zeker niet gesproken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon haal me op bij schiphol? Ik ga bij Etsu wonen
omdat het sowieso achterlijke publiek heeftquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk jij dat iedere youtuber ooit dezelfde humor heeft
qftquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat het sowieso achterlijke publiek heeft
durf je wel he, gebande quotenquote:
trquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van mij mag je de waterpokken krijgen
Wat insemineer je hiermeequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een prijs is zeker niet gesproken?
Kneus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Rapporten? Ik ben Homeland aan het kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij onderhand geen muisarm van al dat rapporten?
om te leren van andere verraders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rapporten? Ik ben Homeland aan het kijken.
HOU OP MET MIJN SHIT TE GEBRUIKEN JEETJE PR GEMAAKTquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
omdat het sowieso achterlijke publiek heeft
maar... iedere youtuber heeft een ander publiek. ik snap geen ene poep van jullie mentaliteit. kom vechten danquote:
Doe ff normaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over een prijs is zeker niet gesproken?
0quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij tijdens je reis eigenlijk geinsemineerd?
Moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij onderhand geen muisarm van al dat rapporten?
Ik zorg wel dat hij de linkjes krijgt.quote:
maak room danquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat hij de linkjes krijgt.
Geen idee, maar half KLB wordt gebanned vandaag.quote:
nah nu ff nietquote:
te vaak om haxball gezeurtquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, maar half KLB wordt gebanned vandaag.
tering gebruikenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de tering wat triest
Godverdommequote:
Met mijn tr werd niks gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de tering wat triest
jepquote:
Pardon?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de scène waar jij en etsu in verkeren heb je daar geen last van
Nu nog niet iig.quote:
Doe ff rustigquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man
wil je dat ze worden gejat ofzo
nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat hier allemaal aan de hand is?
Het escaleert volledig uit de hand allemaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat hier allemaal aan de hand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |