Ja, mijn (derde) beste vriend is gewoon homoquote:
Staan er al mensen op de lijst om te bellen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We zullen morgen zien wie de leukste is.
Hij is nog steeds dezelfde persoon alleen niet bukken waar hij bij is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn beste vriend is gewoon homo
Ik heb de gebande een berichtje gestuurd. Ik weet dat bijv. voederbietel wel zou willen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef eend112 het volgende:
Staan er al mensen op de lijst om te bellen?
hehe al die moeite voor niksquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME EN IK WILDE PER SE JOU.
Dan ga ik zeker luisterenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb de gebande een berichtje gestuurd. Ik weet dat bijv. voederbietel wel zou willen.
Ik moest lachenquote:
Ik ben er nog. ;$quote:
Gelukkig :$quote:
watquote:
Shiiitquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even funnier when you imagine the arm is the girl on the right's
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even funnier when you imagine the arm is the girl on the right's
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn hequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Baal dat ik geen ijs in huis heb, nu kan ik geen milkshake maken.
M'n ma had laatst rozijnen ingelegd in vieux, fucking lekker door pannenkoekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Baal dat ik geen ijs in huis heb, nu kan ik geen milkshake maken.
Nog 1 minquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |