Arme housesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb verlamde beenspieren en moet straks de trap af bij het station
Ja kutlevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat soort dingen bedenk je ook altijd als de winkels net dicht zijn he
Nee man, wat een onzin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Koopt er hier iemand trouwens wel eens biologisch? Ik echt nooit. #vreklife
alleen als het in de aanbieding isquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Koopt er hier iemand trouwens wel eens biologisch? Ik echt nooit. #vreklife
Ik alleen toen je voor ¤12,50 biologisch boodschappen kon doen laatst, met de Postcodeloterij oid.
ja in Amsterdam misschien ... maar hier is na 22:00 niks meer open (ja een tankstation misschien)quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog 1 min. En anders avondwinkels
.
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label mocht rocken.quote:
Geen aanbiedingenjager zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alleen als het in de aanbieding is
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso ben je niet goed bij je snikkel als je biologische shit koopt. Doe normaal.
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitchquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso ben je niet goed bij je snikkel als je biologische shit koopt. Doe normaal.
Ik leef voor AH hamsterwekenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label moet rocken.
[..]
Geen aanbiedingenjager zijn.
Wat plaats jij mijn foto? :squote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even funnier when you imagine the arm is the girl on the right's
http://www.ijsenspijs.nl/online-bestellenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Baal dat ik geen ijs in huis heb, nu kan ik geen milkshake maken.
Wow, sherlockquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
In FOK!Userfoto's heb je maar 1x gepost?
https://www.thuisserver.n(...)ds=all&forum_id[]=76
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Baal dat ik geen ijs in huis heb, nu kan ik geen milkshake maken.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scheen dat er van sommige producten maar één ingrediënt biologisch was en meteen dat label moet rocken.
[..]
Geen aanbiedingenjager zijn.
heeequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazen
Jij bent sowieso niet goed bij je snikkel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitch![]()
"Fabricanten"quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is er bij een van de grote zuivelfabricanten ook zo'n checklist om te bepalen of koeien weidekoeien zijn of niet. Als 5 van de 10 punten gehaald worden, dan zijn het weidekoeien, maar dat wil dus niet zeggen dat ze daadwerkelijk de hele dag gras staan te grazen
Veer pls. Alle garnalen zijn toch biologisch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb laatst biologische garnalen gekocht, come at me bitch![]()
:squote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een beetje van je hart afschrapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |