hahaha, hilarisch.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij heel vaak gedaan. Of huilen nadat je je weer op een foto van je moeder hebt afgetrokken omdat dat de enige vrouw is die je langer dan drie seconden aankijkt.
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineensquote:
Dat recht heeft ieder.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
Nee nee nee sommige nummers mogen gewoon niet gecovered worden.
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardtquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineens
post gerapporteerd.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardt
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niks manquote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
WCH wat heb je in godsnaam met de OP gedaan.
Vond je het echt grappig?quote:
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.
Je hoeft je niet groot te houden, Herman. Ik zie dat je met jezelf in de knoop zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.
Goed zo Hermann, gefeliciteerd met weer een evenwichtige en volwassen post, alleen zo kun je het kwaad van de naastenhaat bestrijdenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.
Liever nietquote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
Ik sta er ook in. Nu moet ik ook zeker actief meedoen?
Grappon heihihquote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking als ik vragen mag.
niet zo wrevelig doen, Chloroform. je bent beter dan dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, Herman. Ik zie dat je met jezelf in de knoop zit.
wow ik ben sprakeloos.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik mis je elke seconde van de dag houses
bedankt WCH, ik doe mijn best. jouw steun waardeer ik ten zeerste.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed zo Hermann, gefeliciteerd met weer een evenwichtige en volwassen post, alleen zo kun je het kwaad van de naastenhaat bestrijden
Geen enkele moeite, mijn waarde, jouw bijdragen aan deze discussie zijn mij de moeite meer dan waard, chappeauquote:Op maandag 16 februari 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt WCH, ik doe mijn best. jouw steun waardeer ik ten zeerste.
Schandalig inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hermann heeft ook nog geen enkele fataoenlijke zin geproduceerd... Ongetwijfeld denkt hij daar zelfs anders over.
erg kinderachtig dat je me zo in de val wilt lokken, hetzalallemaalwel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hermann heeft ook nog geen enkele fataoenlijke zin geproduceerd... Ongetwijfeld denkt hij daar zelfs anders over.
moet zo lerenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
oke ik verveel me wie heeft er zin in een uurtje of 2 radio klb?
Jaaa!quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon wie ik ben. Jij probeert te zijn wie je niet bent. Vlucht niet voor je emoties. Stop het niet weg. Niemand houdt van je omdat jij niet van jezelf houdt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo wrevelig doen, Chloroform. je bent beter dan dat.
ik, maar ik wil wel eerst the walking dead afkijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Nummer voor Hermann aangevraagdquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaagquote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik, maar ik wil wel eerst the walking dead afkijken
ik kan niet sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Is goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
als jij gewoon bent wie je bent, dan vind ik jou met alle respect een naar persoon. altijd mensen hier uitschelden om je eigen te verstoppen van de echte wereld, dat vind ik best sneu.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon wie ik ben. Jij probeert te zijn wie je niet bent. Vlucht niet voor je emoties. Stop het niet weg. Niemand houdt van je omdat jij niet van jezelf houdt.
zelfs slechter dan die van vorige week, Remqo?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaag
JAAquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Je spreekt jezelf wel beetje tegen hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij gewoon bent wie je bent, dan vind ik jou met alle respect een naar persoon. altijd mensen hier uitschelden om je eigen te verstoppen van de echte wereld, dat vind ik best sneu.
ik vlucht niet voor mijn emoties Chloroform, ik weet ontzettend goed hoe ik mijn emoties in controle moet houden. de oude ik had jou ongetwijfeld beledigd, maar daar doe ik niet meer aan.
een beter leven begint bij jezelf.
Ja, en dan die blije homo op het eindequote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs slechter dan die van vorige week, Remqo?
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel beetje tegen hier.
ik moet hem ook nog zien, ik ben benieuwd over wie je het hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, en dan die blije homo op het einde
Was grapje mi manquote:
Dat is geen mening dus er valt niks te respecteren. Beetje jammer dat je nieuwe ik wel net zo dom is als de oude.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Als er bijna tegen hem gescoord wordt zet ie gewoon het spel op pauze.quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is geen mening dus er valt niks te respecteren. Beetje jammer dat je nieuwe ik wel net zo dom is als de oude.
Valt echt wel mee hoor.quote:
Dat is geen mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb af en toe wel een leven hoorquote:
Is hij al bezig?quote:
quote:
quote:
nog potje?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
viel wel mee het was je eerste keer
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.quote:
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.quote:
Beetje zoals hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
Doe maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.
Dat zie je vanzelf wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet hem ook nog zien, ik ben benieuwd over wie je het hebt.
Haha neejoh hij is leuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden, ook al ben ik van mening dat alle zwakzinnigen een eigen stem moeten hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit horen praten.
kan niet wachten op BCSquote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf wel.
Morgen Better Call Saul, daar kan je beter naar uitkijken
Jullie reageren veel te serieus op Hermannquote:
Dat is een rol die we allemaal aannemenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie reageren veel te serieus op Hermann
alles zal opgehelderd worden, mijn goede eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uitquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen, dat is namelijk kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uit
Hermann, meester trol van 2015.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uit
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is die al geweest?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoekje voor jou gedaan
Dat was wel anders met jou en Veer toen hè, hahaha.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.
Rosita in de regenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier word ik echt gelukkig van, WCH. hartelijk bedankt voor dit mooi bericht.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.
Ik doe niet mee met deze zottigheidquote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is een rol die we allemaal aannemen
Ach... boeiend, ik ren niet meteen jankend naar een modquote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel anders met jou en Veer toen hè, hahaha.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rosita in de regenDat was wel geil, in dat natte pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Nee, maar ondertussen gewoon onder een kloon terugkomen om je gezichtsverlies ietwat te verbloemenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach... boeiend, ik ren niet meteen jankend naar een mod
dat is jouw internet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
Valt hoink de hele tijd weg of is dat mijn internet
hahaha jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen gewoon onder een kloon terugkomen om je gezichtsverlies ietwat te verbloemen
Haha gezichtsverlies, snap je
Dat zou eens tijd worden!quote:
OMGquote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha jaleuk
ook echt een geheim ja hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
En dan eerst nog onder een ander kloontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtquote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha jaleuk
ook echt een geheim ja hahahaha
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan eerst nog onder een ander kroontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtMan man man, je bent een grotere grap dan die act van Herman.
laat je niet gek maken hoor WCH, dat is alleen maar wat Chloroform wilt. die zit zelfs nog een stukje onder het niveau van kinderachtig.quote:
Dikke tetten in een te strak topjequote:Op maandag 16 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ALS ZE DAT TOPJE OPHIJST
ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef richolio het volgende:
Nog een download bij een verzoekje sturen?
Gaarne.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef richolio het volgende:
Nog een download bij een verzoekje sturen?
Ik wilde eigenlijk ook Imagine Dragons aanvragen. Ik kies wel een andere dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb een ander nummertje van Imagine Dragons aangevraagd.
gewoon doen, dan hebben we gegarandeerd 3 goede nummers.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook Imagine Dragons aanvragen. Ik kies wel een andere dan.
kkluckey kkjoodquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
etttooooooooooooooquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Warrior zeker. Ik ook namelijkquote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb een ander nummertje van Imagine Dragons aangevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
wow :Squote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef richolio het volgende:
Het gaat over SE en mij. Spannonddd..
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
hey m8 .... jij bent goedquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hint:Geef je d'r wel een haxballverbod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint:Jullie ouders gaan trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint:Dat kan niet want ze is al met mij verloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
helaas niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
Misschien wel een interview met Hermann ofzo
FOK!Weblog heeft de primeur.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
Misschien wel een interview met Hermann ofzo
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Echt, 5 luckey goals in één wedstrijd
Hint:sorry ik ben al verloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor... gewoon superieur voetbal mijnerzijds... weggespeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Echt, 5 luckey goals in één wedstrijd
quote:
Met deze Side?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze is al met mij verloofd
geen zinquote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, waar was SE met HAXBALL...
Nou, SE?
Is het al af dan?quote:
Kk op manquote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hoor... gewoon superieur voetbal mijnerzijds... weggespeeld.
Ooit wanneer je voor het eerst seks hebt met een meisje zal dat vast gebeuren, en dan moet iemand de ander betalen omdat ze hadden gewed dat je wel/geen homo was.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik dacht eventjes dat het gejuich van buiten mijn slaapkamer kwam. helaas.
kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooit wanneer je voor het eerst seks hebt met een meisje zal dat vast gebeuren, en dan moet iemand de ander betalen omdat ze hadden gewed dat je wel/geen homo was.
Ja ik zou ook nooit om zoiets wedden.quote:
Je bent niet de channing tatum die ze wilt. Maar je komt zeker in de buurt.quote:
Aber wat is er met haywoodquote:
neenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je bent niet de channing tatum die ze wilt. Maar je komt zeker in de buurt.
Dus side. Laat tardis maar.
Lekkere tieten heeft Frank dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef HPLC het volgende:
Ze post gewoon nog onder Frank_Drebin hoor.
ben jij nou die user die djedje geneukt heeft?quote:
Oke ik kom nu naar huis wacht ffquote:Op maandag 16 februari 2015 21:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Haywood komt om 21.30 in de uitzending blijf luisteren
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef HPLC het volgende:
Ze post gewoon nog onder Frank_Drebin hoor.
niemand heeft mij "geneukt".quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij nou die user die djedje geneukt heeft?
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is meer aan vrouwen dan alleen hun borsten, deadprez.
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij nou die user die djedje geneukt heeft?
Ja, ze hebben ook een kutje.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
'de liefde bedreven' dan.quote:
weet niet, las een keer zoiets dacht ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:04 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er een user die djedje geneukt heeft?
Ja, maar daar mag ik het niet met jullie over hebben van d'r.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:04 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er een user die djedje geneukt heeft?
Heb je die foto wel gezien?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal wanneer je seks met ze hebt zonder dat ze er mee instemmen.quote:
Oh vandaar dusquote:Op maandag 16 februari 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal wanneer je seks met ze hebt zonder dat ze er mee instemmen.
Pielemuis, groentje.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit zijn piemelmuis in mijn vaggijn gestopt.
Denk dat zijn vriendin hem dan doodmaakt.quote:
Bakt 'ie gewoon een appeltaartje, is alles weer goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendin hem dan doodmaakt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Haxball is fucking kut. Ik bakte er niets van en mijn teamgenoot begon te zeiken, dus zei ik maar dat ik downsyndroom had.
Ze reageerden super aardig en zeiden dat het niet uitmaakte. Begonnen over hun eigen kwalen te vertellen. Tiny had een vroege vorm van Alzheimer. Toen voelde ik me schuldig.
Ik was oprecht enthousiastquote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
Sorry voor de dooie mus dames en heren.
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Haxball is fucking kut. Ik bakte er niets van en mijn teamgenoot begon te zeiken, dus zei ik maar dat ik downsyndroom had.
Ze reageerden super aardig en zeiden dat het niet uitmaakte. Begonnen over hun eigen kwalen te vertellen. Tiny had een vroege vorm van Alzheimer. Toen voelde ik me schuldig.
Retry?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Niet waar.quote:
nee, dat zinnetje gebruik ik al heel lang.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]Heb je een nieuw zinnetje geleerd?
dit heb ik nooit gezegd. ongegronde aanname.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus alleen een kont en tieten volgens jou? Valt me tegen van je
Zwak.quote:
hoeft ook nietquote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik niet mee instemmen, helaas.
Als je dat doet zal je wensen dat je nooit was geborenquote:
Wat voel jij je aangesproken, je heet toch helemaal geen Hermann?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik niet mee instemmen, helaas.
quote:
Ga met een piemelmuis spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga mad worden op je slechte skills.
nu durf ik niet meerquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij geen kennis van mijn martial arts training.
ik weet dat mensen mij Hermann noemen, TARDIS. ook al ben ik er niet mee eens, ik ga er volwassen mee om en reageer er gewoon op.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat voel jij je aangesproken, je heet toch helemaal geen Hermann?
quote:
Instaboner.quote:
Ga om aandacht hoeren door pics van jezelf met witte klodders in je gezicht op internet te smijten.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga mad worden om je slechte skills.
watquote:Op maandag 16 februari 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga om aandacht hoeren door pics van jezelf met witte klodders in je gezicht op internet te smijten.
Bruce Nix hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij geen kennis van mijn martial arts training.
ziek uitgeboktquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat mensen mij Hermann noemen, TARDIS. ook al ben ik er niet mee eens, ik ga er volwassen mee om en reageer er gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |