hahaha, hilarisch.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij heel vaak gedaan. Of huilen nadat je je weer op een foto van je moeder hebt afgetrokken omdat dat de enige vrouw is die je langer dan drie seconden aankijkt.
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineensquote:
Dat recht heeft ieder.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
Nee nee nee sommige nummers mogen gewoon niet gecovered worden.
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardtquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineens
post gerapporteerd.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardt
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niks manquote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
WCH wat heb je in godsnaam met de OP gedaan.
Vond je het echt grappig?quote:
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.
Je hoeft je niet groot te houden, Herman. Ik zie dat je met jezelf in de knoop zit.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.
Goed zo Hermann, gefeliciteerd met weer een evenwichtige en volwassen post, alleen zo kun je het kwaad van de naastenhaat bestrijdenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.
Liever nietquote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
Ik sta er ook in. Nu moet ik ook zeker actief meedoen?
Grappon heihihquote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking als ik vragen mag.
niet zo wrevelig doen, Chloroform. je bent beter dan dat.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, Herman. Ik zie dat je met jezelf in de knoop zit.
wow ik ben sprakeloos.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik mis je elke seconde van de dag houses
bedankt WCH, ik doe mijn best. jouw steun waardeer ik ten zeerste.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed zo Hermann, gefeliciteerd met weer een evenwichtige en volwassen post, alleen zo kun je het kwaad van de naastenhaat bestrijden
Geen enkele moeite, mijn waarde, jouw bijdragen aan deze discussie zijn mij de moeite meer dan waard, chappeauquote:Op maandag 16 februari 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt WCH, ik doe mijn best. jouw steun waardeer ik ten zeerste.
Schandalig inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hermann heeft ook nog geen enkele fataoenlijke zin geproduceerd... Ongetwijfeld denkt hij daar zelfs anders over.
erg kinderachtig dat je me zo in de val wilt lokken, hetzalallemaalwel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hermann heeft ook nog geen enkele fataoenlijke zin geproduceerd... Ongetwijfeld denkt hij daar zelfs anders over.
moet zo lerenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
oke ik verveel me wie heeft er zin in een uurtje of 2 radio klb?
Jaaa!quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon wie ik ben. Jij probeert te zijn wie je niet bent. Vlucht niet voor je emoties. Stop het niet weg. Niemand houdt van je omdat jij niet van jezelf houdt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo wrevelig doen, Chloroform. je bent beter dan dat.
ik, maar ik wil wel eerst the walking dead afkijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Nummer voor Hermann aangevraagdquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaagquote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik, maar ik wil wel eerst the walking dead afkijken
ik kan niet sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Is goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
als jij gewoon bent wie je bent, dan vind ik jou met alle respect een naar persoon. altijd mensen hier uitschelden om je eigen te verstoppen van de echte wereld, dat vind ik best sneu.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon wie ik ben. Jij probeert te zijn wie je niet bent. Vlucht niet voor je emoties. Stop het niet weg. Niemand houdt van je omdat jij niet van jezelf houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |