hahaha, hilarisch.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij heel vaak gedaan. Of huilen nadat je je weer op een foto van je moeder hebt afgetrokken omdat dat de enige vrouw is die je langer dan drie seconden aankijkt.
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineensquote:
Dat recht heeft ieder.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
Nee nee nee sommige nummers mogen gewoon niet gecovered worden.
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb wel beetje medelijden met je.
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardtquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ok... er wordt wel het één en ander duidelijk ineens
post gerapporteerd.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja is die kkdomheid ook meteen verklaardt
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik erg fijn, ook al is het totaal niet nodig Chloroform.
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niks manquote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
WCH wat heb je in godsnaam met de OP gedaan.
Vond je het echt grappig?quote:
als jij blij wordt van jouw persoonlijke frustraties op mij af te reageren, dan vind ik het alleen maar prima. echter zou ik ook aanraden om een psychiater te zien. heel veel sterkte.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, doe niet zo raar. Natuurlijk is het nodig. Kijk naar jezelf. Kan me niet voorstellen dat zo'n mislukking van een mens ooit gelukkig zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |