Hermann, meester trol van 2015.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uit
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie reageren veel te serieus op Hermann
Is die al geweest?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoekje voor jou gedaan
Dat was wel anders met jou en Veer toen hè, hahaha.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.
Rosita in de regenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier word ik echt gelukkig van, WCH. hartelijk bedankt voor dit mooi bericht.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het spijt mij te zien dat meerdere mensen zo agressief reageren op Hermann zijn zeer geslaagde stappen op de weg naar volwassenheid. En ook alleen maar lof voor Hermann hoe hij deze laffe aanslagen pareert als een echte volwassen man.
Ik doe niet mee met deze zottigheidquote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is een rol die we allemaal aannemen
Ach... boeiend, ik ren niet meteen jankend naar een modquote:Op maandag 16 februari 2015 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was wel anders met jou en Veer toen hè, hahaha.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rosita in de regenDat was wel geil, in dat natte pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Nee, maar ondertussen gewoon onder een kloon terugkomen om je gezichtsverlies ietwat te verbloemenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach... boeiend, ik ren niet meteen jankend naar een mod
dat is jouw internet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
Valt hoink de hele tijd weg of is dat mijn internet
hahaha jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen gewoon onder een kloon terugkomen om je gezichtsverlies ietwat te verbloemen
Haha gezichtsverlies, snap je
Dat zou eens tijd worden!quote:
OMGquote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha jaleuk
ook echt een geheim ja hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
En dan eerst nog onder een ander kloontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtquote:Op maandag 16 februari 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha jaleuk
ook echt een geheim ja hahahaha
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan eerst nog onder een ander kroontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtMan man man, je bent een grotere grap dan die act van Herman.
laat je niet gek maken hoor WCH, dat is alleen maar wat Chloroform wilt. die zit zelfs nog een stukje onder het niveau van kinderachtig.quote:
Dikke tetten in een te strak topjequote:Op maandag 16 februari 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ALS ZE DAT TOPJE OPHIJST
ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef richolio het volgende:
Nog een download bij een verzoekje sturen?
Gaarne.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:46 schreef richolio het volgende:
Nog een download bij een verzoekje sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |