quote:
quote:
nog potje?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
viel wel mee het was je eerste keer
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.quote:
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.quote:
Beetje zoals hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
Doe maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.
Dat zie je vanzelf wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet hem ook nog zien, ik ben benieuwd over wie je het hebt.
Haha neejoh hij is leuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden, ook al ben ik van mening dat alle zwakzinnigen een eigen stem moeten hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit horen praten.
kan niet wachten op BCSquote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf wel.
Morgen Better Call Saul, daar kan je beter naar uitkijken
Jullie reageren veel te serieus op Hermannquote:
Dat is een rol die we allemaal aannemenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie reageren veel te serieus op Hermann
alles zal opgehelderd worden, mijn goede eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uitquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen, dat is namelijk kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |