zelfs slechter dan die van vorige week, Remqo?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
mwe, ik vond hem tegenvallen vandaag
JAAquote:Op maandag 16 februari 2015 20:25 schreef hoink581 het volgende:
oke ik verveel me wie heeft er zin in een uurtje of 2 radio klb?
Je spreekt jezelf wel beetje tegen hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij gewoon bent wie je bent, dan vind ik jou met alle respect een naar persoon. altijd mensen hier uitschelden om je eigen te verstoppen van de echte wereld, dat vind ik best sneu.
ik vlucht niet voor mijn emoties Chloroform, ik weet ontzettend goed hoe ik mijn emoties in controle moet houden. de oude ik had jou ongetwijfeld beledigd, maar daar doe ik niet meer aan.
een beter leven begint bij jezelf.
Ja, en dan die blije homo op het eindequote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs slechter dan die van vorige week, Remqo?
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel beetje tegen hier.
ik moet hem ook nog zien, ik ben benieuwd over wie je het hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, en dan die blije homo op het einde
Was grapje mi manquote:
Dat is geen mening dus er valt niks te respecteren. Beetje jammer dat je nieuwe ik wel net zo dom is als de oude.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Als er bijna tegen hem gescoord wordt zet ie gewoon het spel op pauze.quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is geen mening dus er valt niks te respecteren. Beetje jammer dat je nieuwe ik wel net zo dom is als de oude.
Valt echt wel mee hoor.quote:
Dat is geen mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Heb af en toe wel een leven hoorquote:
Is hij al bezig?quote:
quote:
quote:
nog potje?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
viel wel mee het was je eerste keer
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.quote:
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.quote:
Beetje zoals hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind die Valerio toch zo'n ontzettende bosmongool. Praat echt alsof die bij zijn geboorte een kwartier zonder zuurstof heeft gelegen.
Doe maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb nu ff geen zin, maar wil wel een room maken als anderen wel willen spelen.
Dat zie je vanzelf wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet hem ook nog zien, ik ben benieuwd over wie je het hebt.
Haha neejoh hij is leuk.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden, ook al ben ik van mening dat alle zwakzinnigen een eigen stem moeten hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit horen praten.
kan niet wachten op BCSquote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zie je vanzelf wel.
Morgen Better Call Saul, daar kan je beter naar uitkijken
Jullie reageren veel te serieus op Hermannquote:
Dat is een rol die we allemaal aannemenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie reageren veel te serieus op Hermann
alles zal opgehelderd worden, mijn goede eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uitquote:Op maandag 16 februari 2015 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen, dat is namelijk kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Hermann stiekem iedereen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |