helaas niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
Misschien wel een interview met Hermann ofzo
FOK!Weblog heeft de primeur.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef Remqo het volgende:
Misschien wel een interview met Hermann ofzo
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Echt, 5 luckey goals in één wedstrijd
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef richolio het volgende:
Het gaat over SE en mij. Spannonddd..
Hint:sorry ik ben al verloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor... gewoon superieur voetbal mijnerzijds... weggespeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Echt, 5 luckey goals in één wedstrijd
quote:
Met deze Side?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze is al met mij verloofd
geen zinquote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, waar was SE met HAXBALL...
Nou, SE?
Is het al af dan?quote:
Kk op manquote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hoor... gewoon superieur voetbal mijnerzijds... weggespeeld.
Ooit wanneer je voor het eerst seks hebt met een meisje zal dat vast gebeuren, en dan moet iemand de ander betalen omdat ze hadden gewed dat je wel/geen homo was.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik dacht eventjes dat het gejuich van buiten mijn slaapkamer kwam. helaas.
kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooit wanneer je voor het eerst seks hebt met een meisje zal dat vast gebeuren, en dan moet iemand de ander betalen omdat ze hadden gewed dat je wel/geen homo was.
Ja ik zou ook nooit om zoiets wedden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |