Ik wilde eigenlijk ook Imagine Dragons aanvragen. Ik kies wel een andere dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb een ander nummertje van Imagine Dragons aangevraagd.
gewoon doen, dan hebben we gegarandeerd 3 goede nummers.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook Imagine Dragons aanvragen. Ik kies wel een andere dan.
kkluckey kkjoodquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
etttooooooooooooooquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Warrior zeker. Ik ook namelijkquote:Op maandag 16 februari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb een ander nummertje van Imagine Dragons aangevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
wow :Squote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:56 schreef richolio het volgende:
Het gaat over SE en mij. Spannonddd..
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
hey m8 .... jij bent goedquote:Op maandag 16 februari 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hint:Geef je d'r wel een haxballverbod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint:Jullie ouders gaan trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint:Dat kan niet want ze is al met mij verloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |