Zwak.quote:
hoeft ook nietquote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik niet mee instemmen, helaas.
Als je dat doet zal je wensen dat je nooit was geborenquote:
Wat voel jij je aangesproken, je heet toch helemaal geen Hermann?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik niet mee instemmen, helaas.
quote:
Ga met een piemelmuis spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga mad worden op je slechte skills.
nu durf ik niet meerquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij geen kennis van mijn martial arts training.
ik weet dat mensen mij Hermann noemen, TARDIS. ook al ben ik er niet mee eens, ik ga er volwassen mee om en reageer er gewoon op.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat voel jij je aangesproken, je heet toch helemaal geen Hermann?
quote:
Instaboner.quote:
Ga om aandacht hoeren door pics van jezelf met witte klodders in je gezicht op internet te smijten.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga mad worden om je slechte skills.
watquote:Op maandag 16 februari 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga om aandacht hoeren door pics van jezelf met witte klodders in je gezicht op internet te smijten.
Bruce Nix hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij geen kennis van mijn martial arts training.
ziek uitgeboktquote:Op maandag 16 februari 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat mensen mij Hermann noemen, TARDIS. ook al ben ik er niet mee eens, ik ga er volwassen mee om en reageer er gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |