Dat doen ze allemaal wanneer je seks met ze hebt zonder dat ze er mee instemmen.quote:
Oh vandaar dusquote:Op maandag 16 februari 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal wanneer je seks met ze hebt zonder dat ze er mee instemmen.
Pielemuis, groentje.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit zijn piemelmuis in mijn vaggijn gestopt.
Denk dat zijn vriendin hem dan doodmaakt.quote:
Bakt 'ie gewoon een appeltaartje, is alles weer goed.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendin hem dan doodmaakt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Haxball is fucking kut. Ik bakte er niets van en mijn teamgenoot begon te zeiken, dus zei ik maar dat ik downsyndroom had.
Ze reageerden super aardig en zeiden dat het niet uitmaakte. Begonnen over hun eigen kwalen te vertellen. Tiny had een vroege vorm van Alzheimer. Toen voelde ik me schuldig.
Ik was oprecht enthousiastquote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef hoink581 het volgende:
Sorry voor de dooie mus dames en heren.
Watquote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Haxball is fucking kut. Ik bakte er niets van en mijn teamgenoot begon te zeiken, dus zei ik maar dat ik downsyndroom had.
Ze reageerden super aardig en zeiden dat het niet uitmaakte. Begonnen over hun eigen kwalen te vertellen. Tiny had een vroege vorm van Alzheimer. Toen voelde ik me schuldig.
Retry?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Niet waar.quote:
nee, dat zinnetje gebruik ik al heel lang.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]Heb je een nieuw zinnetje geleerd?
dit heb ik nooit gezegd. ongegronde aanname.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus alleen een kont en tieten volgens jou? Valt me tegen van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |