quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Wow, wat een swag, niet normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Timmmmmmm is niet blij dat je haat op zijn pan en ik kan niet uitsluiten dat hij je een note geeft, ook al zijn jullie goede collega's van elkaar.quote:
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Inb4 Specu opmerking dat dat met haar royaal gevormde achterste toch niet pastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal jou ineen pannetje stoppen.
Met hun song Best Bird Everquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat JCVD gifje helemaal niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.
Nu is het The Beatle-bird.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...quote:
Ze mogen hier ook los hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vogels horen vrij te zijn, te kunnen vliegen van Oost naar West Berlijn.
Of in een dure volière bij Uccie thuis natuurlijk.
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij nu te tof doet ga ik zo je TT veranderen in wat Arno wilde.
Moet je maar niet zo'n kut TT makenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...
Als ze over de bank vliegen naar de eetkamer, dan lijkt het er wel een beetje op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal naar Oost of West Berlijn? Fluit je ze niet terug?
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n kut TT maken.
Godverdomme wat een slechte grapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt is
Ik zei het net al nachtmisbruiker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit even niet zo mee te lullen joh.
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt is
Had ik toch gelijk dat ie achterna werd gezetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?
Ik heb hier nog een prachtig filmpje voor je. Vooral de afsluitende woorden zijn van een ongekende schoonheid. Er zijn maar weinigen die zulke teksten kunnen verzinnen. Het stemt me droevig, maar tegelijkertijd besef ik me dat dat de waarheid is en je niks anders kan doen dan je erbij neer te leggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal naar Oost of West Berlijn? Fluit je ze niet terug?
Een vleesmes zelfs, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?
Ik ga het nu luisteren, en tegelijkertijd mijn cursus Gaelic afronden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een prachtig filmpje voor je. Vooral de afsluitende woorden zijn van een ongekende schoonheid. Er zijn maar weinigen die zulke teksten kunnen verzinnen. Het stemt me droevig, maar tegelijkertijd besef ik me dat dat de waarheid is en je niks anders kan doen dan je erbij neer te leggen.
Helemaal niet, was gewoon een post speciaal voor J_V en Mani.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het laatste stuk is gelukkig gewoon in het Engelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het nu luisteren, en tegelijkertijd mijn cursus Gaelic afronden.
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.quote:
Boy, you turn me!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wilde Draaierig draaien. Dat is veel slechter.
[ afbeelding ]
Upside down mag ook.
Beet stom ook. Hij had het over 6 minuten. Mijn water kookt weg nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.
Is jouw pan nog niet drooggekookt? Bij mij ligt de bodem er bijna uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes dat nou een topshow vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.
Dat is maar 3 minuten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.
Nou inderdaad, het zou Timmmm sieren om de schade te dekken anders dien ik een claim in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is jouw pan nog niet drooggekookt? Bij mij ligt de bodem er bijna uit.
Misschien inclusief een poppetje van Bert van Sesamstraat met een klein tekstje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
Hij is gewoon aan het wachten tot zijn eten is bezorgd en gaat er dan een foto van maken
Je moet ze ook geregeld voeren en de kooi verschonen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Moeten die vogels trouwens zo de pan in, of moet je er nog wat mee doen?
Met kokend water laten de veren vanzelf los.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is wel een goeie TT.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Met kokend water laten de veren vanzelf los.
Gaan ze dan piepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Met kokend water laten de veren vanzelf los.
Ja heb ze wat wijn gegeven voor de smaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ze ook geregeld voeren en de kooi verschonen.
Lekker op dreef jij vandaag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat timmmmm in zijn eigen sop aan het gaar koken is...
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!quote:
Ja, kom er maar op!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!
Dit is een prachtig nummerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kom er maar op!
Paxcon vindt dit ook erg leuk.
Een vis die verliefd raakt op een vogel zal ook nooit weten waar hun huis is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!
Even googlen, en als hij geen vogels kan lezen gebruikt hij maar babelfish.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een vis die verliefd raakt op een vogel zal ook nooit weten waar hun huis is.
Er is wel veel boter nodig voor dit gerecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Lekkah koken voor Yasmin
Vandaag staat een simpel gerechtje op het programma wat zo'n 6, 7 minuten duurt om te maken. Perfect voor een snelle hap dus en veel lekkerder dan die vieze magnetronmeuk. De rode draad in deze serie is een smerige keuken. Accepteer het
Wat gaat erin?
Een beetje spek, champignon, knolselderij en cruciaal is eigenlijk de paprika maar de paprika was op vandaag
Verder onmisbaar is kaas en een pakje kant en klaar pasta. Als je dat eet zoals het bedoeld is, koken en opsmikkelen, is het niet te hachelen. Maar het is wel makkelijk omdat snel. Dus moet je dat lekker maken.
Men beginne met het opzetten van een pannetje met water.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna gaan we de groente snijden. Hiervoor nemen we een snijplank en een mes.
[ afbeelding ]
Nou heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een zekere kalifatima niks kan, dus voor de zekerheid even een verduidelijking
Scherpe kant:
[ afbeelding ]
Botte kant:
[ afbeelding ]
Dan gaan we aan het snijden. Dat is nog niet zo simpel als het lijkt en daarom heb ik wat tips zodat je straks met alle elf vingers kan schranzen voor het leven. Wees gerust, dit is meteen het lastigste.
Hou je vingers zo, in het zogeheten kraaienpootje:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dat eruit mét champignon? Nou zo:
[ afbeelding ]
Of hak ze gewoon op eigen boerse wijze in plakjes. Waar jij je goed bij voelt.
Dan gaan we naar het lastigste onderdeel, het snipperen van een ui. Een stukje theorie: een ui heeft twee kanten, de wortel en de kant waar het plantje uitkomt als je het de kans geef. De wortelkant noem ik voor het makkelijk even de onderkant.
De bovenkant:
[ afbeelding ]
De onderkant, ofwel de wortelkant:
[ afbeelding ]
De ui bestaat uit verschillende lagen die maar op één plek vastzitten, aan de wortel. Als we hem dus gaan snipperen moet je nimmer de wortel eraf snijden. We toucheren de wortel slechts één keer, als we de ui doormidden snijden.
[ afbeelding ]
Dan haal je de schil (dat bruine) eraf en heb je een halve ui over. De bovenkant snijden we eraf.
[ afbeelding ]
Daarna snijden we de ui in tot nét onder de wortel. Dus niet helemaal doorsnijden, kookkornuiten van me.
[ afbeelding ]
De volgende stap is voor gevorderden, doe dit niet als je net begint. Nu snijden we de ui namelijk een of twee keer in in de breedte.
[ afbeelding ]
Daarna snijden we er snippers van.
[ afbeelding ]
Nu hebben we uien gesnipperd. Ook moet je even de paprika snijden, maar die had ik niet dus daar heb ik geen beeldmateriaal van. De paprika moet bijna even fijn als de ui. Ik heb in plaats daarvan knolselderij gebruikt omdat ik dat in huis had, maar paprika is dus beter
Dan hebben we de groenten gesneden. Inmiddels kookt het water wel want je snijdt niet zo snel maar we hebben de eerste keer tijd zat joh.
Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Een voorzichtig gesponsord topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor Zeeuws Meisje dat dat allemaal uit 1 pakje komt.
#viesdik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm wil Yasmin moddervet maken
Maar hoe smaakt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat een faal weer. Bij mij ziet ie er wel goed uit
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Wauw, nu zie ik allemaal foto's waarop de boter in de pan ligt
Ja maar ik let daar heul niet op. Ik ben helemaal kut in dit soort dingen johquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.
Als je goed oplet merk je dat in de url van de plaatjes.
Ja, dat hebben we allemaal gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonet waren het louter plaatjes waarop de boter net uit het pakje was gehaald
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit blaarkoppen boter was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet dan even naar de winkel meer boter halen...
Dat zegt mij helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit blaarkoppen boter was.
Je weet dat boter geen groente is toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik let daar heul niet op. Ik ben helemaal kut in dit soort dingen joh
Oh.....?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat boter geen groente is toch?
Ik heb een beetje een skeer vleesmes, deze:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wusthof.
deze:
[ afbeelding ]
Het was echt super grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik geef niet op, ergens vandaag gaat het me lukken
Geen cent teveel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een skeer vleesmes, deze:
[ afbeelding ]
Vraag anders hier even om slachtofferhulp: CUL / Beste roomboterquote:
Doe gewoon alsof het een troll is.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag anders hier even om slachtofferhulp: CUL / Beste roomboter
Godv..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het een troll is.
Mocht dat kloppen zijn we er goed ingetuind, met boter en suiker.
Het wil niet echt boteren he...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik geef niet op, ergens vandaag gaat het me lukken
Mani is zo'n leuke jongen, waarom zou je die ooit pesten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raak je wel aan gewend, vraag maar aan Mani.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nu op fotoalbum.eu proberen. Als ie ze nu draait ga ik krassen denk ik
Gewoon upside down posten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nu op fotoalbum.eu proberen. Als ie ze nu draait ga ik krassen denk ik
We kunnen ons scherm toch gewoon draaien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Mooi mesje. Ik heb een halve set die niet bij elkaar pastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wusthof.
deze:
[ afbeelding ]
Heb je ook een botermes?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi mesje. Ik heb een halve set die niet bij elkaar pastKlein koksmes, groot broodmes en dan met wit handvat fileer en officemesje
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook een botermes?
Zeg ik niet,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaan jullie morgen een roos sturen met Valentijn?
Jou, maar ik heb je adres niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaan jullie morgen een roos sturen met Valentijn?
Je hoeft alleen maar het grootste huis van Sassenheim te vinden, gelukkig is Sassenheim niet zo groot.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou, maar ik heb je adres niet.
Jij die van mij wel![]()
Ik krijg al jaren alleen post van de belastingdienst op valentijndag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou, maar ik heb je adres niet.
Jij die van mij wel![]()
Het kan zijn dat mijn eigen zicht ook wat vertroebeld is, dus het kan ook die dag daarna worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als echte single man ga ik morgen natuurlijk coma zuipen.
Mani zal voor jullie morgen in de gaten houden dat ik niet bluf.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar het grootste huis van Sassenheim te vinden, gelukkig is Sassenheim niet zo groot.
Als je je adres geeft regel ik wat vogelzaad in een envelop.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren alleen post van de belastingdienst op valentijndag.
Kijk er naar uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Afbeeldingen aan het album toevoegen: Koken voor kalifatima 68%
Hij schiet al op jongens
Ja, vlakbij het gemeentehuis, niet te missen.quote:
Als je een mes op een hakblok wilde posten, dan is je missie geslaagd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nu deze wel gewoon linken?
Ga je weer aan de Corona?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn eigen zicht ook wat vertroebeld is, dus het kan ook die dag daarna worden.
Ik zie een mes jongens, een mes JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nu deze wel gewoon linken?
Ben benieuwd wat hij er mee gaat doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een mes op een hakblok wilde posten, dan is je missie geslaagd.
Dat zit er wel in ja, moet nog door een flinke voorraad heen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je weer aan de Corona?
Nou ik ga gewoon naar een plek waar ze ook tongfilet verkopen en dan de meest dure biertjes bestellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, moet nog door een flinke voorraad heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dé formule voor een magische avond.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik ga gewoon naar een plek waar ze ook tongfilet verkopen en dan de meest dure biertjes bestellen.
En voor... nee dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dé formule voor een magische avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je adres geeft regel ik wat vogelzaad in een envelop.
Als die info gevoelig ligt stuur ik het wel naarquote:
Kijk uit voor de Zeeuws Meisje bubble.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Flinke Zeeuws Meisje propaganda hier, gelijk aandelen kopen.
Gewoon aan de adoptiemama van Pjo. Komt goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die info gevoelig ligt stuur ik het wel naar
Uccie
FOK! Forum
Bij PostNL werken intelligente mensen, ze zoeken het maar uit.
Komt goed!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon aan de adoptiemama van Pjo. Komt goed!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand, iedereen leest de weblog.
Als je Saturday Night Live bedoelt, nee...en anders ook niet.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je Saturday Night Live bedoelt, nee...en anders ook niet.
Precies.quote:
Fylax heeft de badfoto's nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:12 schreef Fylax het volgende:
Nu weet ik eindelijk hoe tim eruit ziet.
DMquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fylax heeft de badfoto's nog niet gezien
Super tof!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
http://nl.fotoalbum.eu/timmmmm/a838460
Vrouwen kunnen van nature veel beter koken dus als Timm het in 7 minuten kan moet jij het in 4 minuten lukken,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel handelingen Timmmmm moet doen?
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.quote:
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:Pquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen van nature veel beter koken dus als Timm het in 7 minuten kan moet jij het in 4 minuten lukken,
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel handelingen Timmmmm moet doen?
Ik heb er onwijs van genoten!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.
Kan iedereen, 7 minuutjes werk en dan is het smikkelen. In tegenstelling tot een fotoreeks posten. 7 uur verder, zware bevalling en alleen maar lijden
De eerste 5 foto's doen het niet bij mij, maar de tekst is verhelderend genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.
Kan iedereen, 7 minuutjes werk en dan is het smikkelen. In tegenstelling tot een fotoreeks posten. 7 uur verder, zware bevalling en alleen maar lijden
-1?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?
Weetje hoe duurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:P
Serieus, serieus?!!quote:
Volgende keer dat je bij LTVDK in bed kruipt, neem je de bus naar Roosendaal maar, dan krijg je een kooklesje van me. Die woont niet zo verquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:P
Kook jij ook voor je vogeltjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij LTVDK in bed kruipt, neem je de bus naar Roosendaal maar, dan krijg je een kooklesje van me. Die woont niet zo ver
Komt omdat je het niet kan, als je iets kut kan, is er sowieso geen reet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja. Ik heb er ook echt een schijthekel aan.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet kan, als je iets kut kan, is er sowieso geen reet aan
Heb toch net al de cursus van Timmmm gevolgd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon een keer gaan leren met je dikke reet.
Ik heb zelfs twee kookboekjes met dingen die je voor vogels kan maken.quote:
Ik stel voor dat jij dit nu ook een keer gaat proberen, + fotoreportage.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb toch net al de cursus van Timmmm gevolgd.
Ik ben zondag vrij, Zal ff kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dit nu ook een keer gaat proberen, + fotoreportage.
Ik dacht dat ik een grapje maaktequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee kookboekjes met dingen die je voor vogels kan maken.
Muffins, pizza, salade, van alles staat erin. Maar heb eigenlijk alleen de muffins gemaakt, toen eentje jarig was.
Was het lekker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee kookboekjes met dingen die je voor vogels kan maken.
Muffins, pizza, salade, van alles staat erin. Maar heb eigenlijk alleen de muffins gemaakt, toen eentje jarig was.
Timm lijkt verdacht veel op mijn favoriete interviewer en persoonlijke held Jan Roos.quote:
Als Pjo bij mij komt wonen, ga ik ze weer maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een grapje maaktehier zou ik ook wel foto's van willen zien
ja, gewoon bosbessenmuffins. Dat recept kun je als mens ook eten.quote:
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven downloadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Kingstown, Fylax wil mijn badfoto zien. Ooit postte ik er eentje in deze SC, zoek hem even op voor me
Hoe vind jij dit zo snel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven download
Leuke TTquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Waar Uccie banketstaven download
Baas van je onderbroek.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben de baas van het internet.
Niet mijn chickie hosselen jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij LTVDK in bed kruipt, neem je de bus naar Roosendaal maar, dan krijg je een kooklesje van me. Die woont niet zo ver
Timmmmm!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Koken met ome Tim
Vandaag staat een simpel gerechtje op het programma wat zo'n 6, 7 minuten duurt om te maken. Perfect voor een snelle hap dus en veel lekkerder dan die vieze magnetronmeuk. De rode draad in deze serie is een smerige keuken. Accepteer het
Wat gaat erin?
Een beetje spek, champignon, knolselderij en cruciaal is eigenlijk de paprika maar de paprika was op vandaag
Verder onmisbaar is kaas en een pakje kant en klaar pasta. Als je dat eet zoals het bedoeld is, koken en opsmikkelen, is het niet te hachelen. Maar het is wel makkelijk omdat snel. Dus moet je dat lekker maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een zekere kalifatima niks kan, dus voor de zekerheid even een verduidelijking
Je houdt het mes zo, met de scherpe kant naar beneden, daar snij je mee:
[ afbeelding ]
Dan gaan we aan het snijden. Dat is nog niet zo simpel als het lijkt en daarom heb ik wat tips zodat je straks met alle elf vingers kan schranzen voor het leven. Wees gerust, dit is meteen het lastigste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan gaan we naar het lastigste onderdeel, het snipperen van een ui. Een stukje theorie: een ui heeft twee kanten, de wortel en de kant waar het plantje uitkomt als je het de kans geef. De wortelkant noem ik voor het makkelijk even de onderkant.
[ afbeelding ]
De ui bestaat uit verschillende lagen die maar op één plek vastzitten, aan de wortel. Als we hem dus gaan snipperen moet je nimmer de wortel eraf snijden. We toucheren de wortel slechts één keer, als we de ui doormidden snijden.
[ afbeelding ]
Dan haal je de schil (dat bruine) eraf en heb je een halve ui over. De bovenkant snijden we eraf.
[ afbeelding ]
Daarna snijden we de ui in tot nét onder de wortel. Dus niet helemaal doorsnijden, kookkornuiten van me.
[ afbeelding ]
De volgende stap is voor gevorderden, doe dit niet als je net begint. Nu snijden we de ui namelijk een of twee keer in in de breedte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hebben we uien gesnipperd. Ook moet je even de paprika snijden, maar die had ik niet dus daar heb ik geen beeldmateriaal van. De paprika moet bijna even fijn als de ui. Ik heb in plaats daarvan knolselderij gebruikt omdat ik dat in huis had, maar paprika is dus beter
Dan hebben we de groenten gesneden. Inmiddels kookt het water wel want je snijdt niet zo snel maar we hebben de eerste keer tijd zat joh.
We pakken een runderbouillonblokje en dat snijden we in tweeën. De ene helft verdwijnt in het pannetje met water
[ afbeelding ]
Dan nu naar het spek. Dat gaan we bakken. Een grammetje of 100. Minder is ook goed of misschien zelfs beter als je niet zo van zout houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoog vuur, lekker bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houten pollepel, lekker roeren
[ afbeelding ]
Als het een beetje bruingebakken is, gooien we de uien bij de spekjes. Even fruiten 2 minuten
[ afbeelding ]
En dan gooien we de rest erbij.
[ afbeelding ]
Vuur lager. Waar er eerst nog lekker veel vet in de pan was, is dat nu ineens weg. Dat klopt, geen paniek. Het is allemaal de schuld van de champignons, die zuigen vocht op.
[ afbeelding ]
Nu gaat er zo'n 200 ml water bij. 2 dl dus.
[ afbeelding ]
Dan gaan we nu eens naar dat dekselse pannetje water wat inmiddels al een uur staat te koken. We pakken de pasta erbij.
[ afbeelding ]
'Maar hoe lang moet dat dan koken ome Tim?'
Op het pakje kijken, kut.
[ afbeelding ]
Huppeteetje bij het kokende water.
[ afbeelding ]
Dan gooien we de andere helft van het bouillonblokje in de pan met groente en water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kookt lekker door, de pasta is aan het koken dus je kan even 3 minuten met je piemel spelen. Voor de gemiddelde FOK!ker genoeg om 3 keer klaar te komen, dus niks mis mee.
Dan is het groente/sauszooi al wat ingekookt, en kan je je pasta afgieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ziet er inmiddels zo uit. Meer water? Nog even door laten koken. Minder? beetje water erbij en laagzetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste stap:
[ afbeelding ]
Hoe maken we zo'n pakje open? Als een baas. Arrrrrr
[ afbeelding ]
Erop gooien
[ afbeelding ]
Lekker roeren
[ afbeelding ]
En smikkelen maar! Door het zetmeel wat nog van de pasta komt en de kaas is de saus gebonden en lekkah aan de pasta geplakt.
De kraan zit aan de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet mijn chickie hosselen jaIk heb toch een toffere keuken
K&W / Show je keuken # 3
Je bent zelf van de verkeerde kantquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De kraan zit aan de verkeerde kant.
Wat zit er allemaal op je kasten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K&W / Show je keuken # 3
Eens wel. Je moet in één keer overal bijkunnen. Goot, gasfornuis, koelkast, oven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die zit daar helemaal niet praktisch.
Je kan wel merken dat LTKDV als een vrouw denkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens wel. Je moet in één keer overal bijkunnen. Goot, gasfornuis, koelkast, oven.
Mooie keuken, maar als je hem écht gebruikt onpraktisch
Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat LTKDV als een vrouw denkt.
Ah, daar zijn de gay gifjes weer.quote:
Noem jij Mani nou een homo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de gay gifjes weer.
Dat zou hij wel willen.quote:
Ik denk dat een foto van mijn pauper keuken ook ontzettend leuk in dat topic zou passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K&W / Show je keuken # 3
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat een foto van mijn pauper keuken ook ontzettend leuk in dat topic zou passen.
Grote klasse Timmmmm, ben erg benieuwd hoe Yasmin dit aan gaat pakken. Ik denk persoonlijk dat dit net iets te moeilijk gaat zijn, maar wie weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Koken met ome Tim
Wat gaat erin?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houdt het mes zo, met de scherpe kant naar beneden, daar snij je mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We pakken een runderbouillonblokje en dat snijden we in tweeën. De ene helft verdwijnt in het pannetje met water
[ afbeelding ]
Dan nu naar het spek. Dat gaan we bakken. Een grammetje of 100. Minder is ook goed of misschien zelfs beter als je niet zo van zout houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoog vuur, lekker bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houten pollepel, lekker roeren
[ afbeelding ]
Als het een beetje bruingebakken is, gooien we de uien bij de spekjes. Even fruiten 2 minuten
[ afbeelding ]
En dan gooien we de rest erbij.
[ afbeelding ]
Vuur lager. Waar er eerst nog lekker veel vet in de pan was, is dat nu ineens weg. Dat klopt, geen paniek. Het is allemaal de schuld van de champignons, die zuigen vocht op.
[ afbeelding ]
Nu gaat er zo'n 200 ml water bij. 2 dl dus.
[ afbeelding ]
Dan gaan we nu eens naar dat dekselse pannetje water wat inmiddels al een uur staat te koken. We pakken de pasta erbij.
[ afbeelding ]
'Maar hoe lang moet dat dan koken ome Tim?'
Op het pakje kijken, kut.
[ afbeelding ]
Huppeteetje bij het kokende water.
[ afbeelding ]
Dan gooien we de andere helft van het bouillonblokje in de pan met groente en water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kookt lekker door, de pasta is aan het koken dus je kan even 3 minuten met je piemel spelen. Voor de gemiddelde FOK!ker genoeg om 3 keer klaar te komen, dus niks mis mee.
Dan is het groente/sauszooi al wat ingekookt, en kan je je pasta afgieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ziet er inmiddels zo uit. Meer water? Nog even door laten koken. Minder? beetje water erbij en laagzetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste stap:
[ afbeelding ]
Hoe maken we zo'n pakje open? Als een baas. Arrrrrr
[ afbeelding ]
Erop gooien
[ afbeelding ]
Lekker roeren
[ afbeelding ]
En smikkelen maar! Door het zetmeel wat nog van de pasta komt en de kaas is de saus gebonden en lekkah aan de pasta geplakt.
Dat zei ik net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Mooie keuken pik, maar wat is er met die kraan aan de hand? Ik kan daar niet tegen.
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat die kraan hoort bij de rest van het aanrecht want ze hebben dezelfde kleur, dus hij moet gewoon andersom anders klopt het niet.quote:
Dat zei ik net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het viel me wel op dat een paar van de plaatjes van Timmmmm het nog steeds niet deden.
Oh sorry, dan zal ik nu iets origineels zeggen. Beetje weinig boter in dit gerecht. Vorige vond ik beter.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar hoe heet het gerecht eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry, dan zal ik nu iets origineels zeggen. Beetje weinig boter in dit gerecht. Vorige vond ik beter.
Pasta met boter, spek, champignons, bouillon, kaas en paprika maar knolselderij mag ook à la Timmmmm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar hoe heet het gerecht eigenlijk?
Nu al een instant classic op CUL.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pasta met boter, spek, champignons, bouillon, kaas en paprika maar knolselderij mag ook à la Timmmmm.
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit anijshagel door je pasta doet.
Nu je het zegt, vruchtenhagel lijkt wel heel erg op Gestampte Kanaries.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.
Voor of na?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nein. Dat is Timmeh zijn snelle hap.
Zo kan je overal wel wat achter zoeken, ik bedoel Vlokfeest, wie eet er nou brood op een feest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vruchtenhagel lijkt wel heel erg op Gestampte Kanaries.
Nou als Yasmin de catering doet op de nieuwsmeet in 2057, dan denk ik dat ik wel een bammetje meeneem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo kan je overal wel wat achter zoeken, ik bedoel Vlokfeest, wie eet er nou brood op een feest?
Ik hoop dat ze cake meeneemt, dan kunnen we er indien nodig een begrafenis meet van maken gezien de gemiddelde leeftijd van iedereen hier in 2057.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Nou als Yasmin de catering doet op de nieuwsmeet in 2057, dan denk ik dat ik wel een bammetje meeneem.
Ik denk dat het koud is geworden want hij ging bezig foto's op fok te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voordat hij het ging opsmikkelen, denk ik.
Geen idee, ik heb al jaren geen cake meer gezien op begrafenissen/crematies. Wel veel kleffe broodjes kaas en ham.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
Waarom is cake zo populair op begrafenissen?
Gewoon weer beetje boter in de pan en opwarmen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het koud is geworden want hij ging bezig foto's op fok te plaatsen.
Omdat het net zo droog is als hun dode oma.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
Misschien dat cake een beetje aan populariteit gaat inboeten bij begrafenissen en crematies.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al jaren geen cake meer gezien op begrafenissen/crematies. Wel veel kleffe broodjes kaas en ham.
Dat komt nog voort uit oude rouwfeesten. Vroeger werd er veel gegeten en gedronken tijdens een uitvaart. Ze hadden toen ook hele groot cake en dat noemde ze leedbollen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef Webschip het volgende:
Maar een bbq houden na afloop van een crematie gaat natuurlijk ook iets te ver.
Het heeft dus toch een oorsprong.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat komt nog voort uit oude rouwfeesten. Vroeger werd er veel gegeten en gedronken tijdens een uitvaart. Ze hadden toen ook hele groot cake en dat noemde ze leedbollen.
Na een begrafenis gezellig met de familie naar de Burger King.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef Webschip het volgende:
Maar een bbq houden na afloop van een crematie gaat natuurlijk ook iets te ver.
Goede cake hoort niet droog te zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het net zo droog is als hun dode oma.
Door de mcDrive met de rouwstoet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na een begrafenis gezellig met de familie naar de Burger King.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het heeft dus toch een oorsprong.
Het zal best wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na een begrafenis gezellig met de familie naar de Burger King.
Nee gewoon nee, gezien waar jij gaat springenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Als ik voor de trein spring krijgt iedereen bij mijn begrafenis een oneindige voorraad speciaalbier.
Als je daar vast komt te zitten kan je wel lekker vreten bij een McDonalds.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon nee, gezien waar jij gaat springen.
Dan schraap ik je bij elkaar en ga je gewoon mee...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar vast komt te zitten kan je wel lekker vreten bij een McDonalds.
Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien als McDonalds voedsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan schraap ik je bij elkaar en ga je gewoon mee...
Als ik me dan maar niet vergisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zal er ongeveer hetzelfde uitzien als McDonalds voedsel.
Maar zonder plakje augurk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Big Mani.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Extra ketchup.quote:
Ik stel voor dat op de dag dat Mani voor de trein springt hij een plakje augurk in zijn broekzak doet.quote:
Hele komkommer voor de zekerheid, of zou hij dan voortijdig van het station geplukt worden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat op de dag dat Mani voor de trein springt hij een plakje augurk in zijn broekzak doet.
Er zijn ook manieren om een komkommer te verbergen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hele komkommer voor de zekerheid, of zou hij dan voortijdig van het station geplukt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |